Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

BMW serii 1 3D i inne wersje nadwoziowe
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Wto 9:16, 16 Sty 2007    Temat postu: BMW serii 1 3D i inne wersje nadwoziowe

Po długim oczekiwaniu w końcu jest - BMW wypuściło "jedynkę" w wersji trzydrzwiowej.
Przy okazji wprowadzenia 3-drzwiowej wersji przeprowadzono minimalny lifting oraz dodano najważniejszą rzecz - motor o oznaczeniu 130i. Nie jest to byle jaki silnik. Ma on moc 265 KM oraz moment obrotowy równy 315 Nm. Te 265 rumaków zapewnia dobre osiągi - od zera do setki w sześć sekund (wersja 5D w 6,1 sekundy) oraz prędkość maksymalna wynosząca równiusienkie 250 km/h. Silnik ten będzie w ofercie 3- oraz 5-drzwiowej wersji.
Jak już wcześniej napisałem przy okazji wprowadzenia trzydrzwiowej odmiany BMW przeprowadziło mały lifting. Są także zmiany pod maską. A oto silniki, w których coś się pozmieniało, bądź są nowe w ofercie:
a) benzynowe:
- 130i - moc 265 KM, od 0 - 100km/h 6 sekund (wersja 5D w 6,1 sekundy), V-max 250 km/h
- 120i - czetrocylindrowy silnik o mocy 170 KM (o 20 KM więcej) i momencie obrotowym równym 210 Nm (o 10 Nm więcej), od 0 do 100 km/h w 7,7 sekundy (wersja 5D 7,8 sekundy), prędkość max. około 220 km/h
- 118i - czterocylindrowy silnik o mocy 143 KM (o 14 KM więcej) i momencie obrotowym 190 Nm (o 10 Nm więcej), od 0 do 100 km/h 8,7 sekundy (wersja 5D 8,8 sekundy)
- 116i (tylko wersja 5-drzwiowa) - czterocylindorwy silnik o mocy 116 KM i momencie obrotowym równym 150 Nm, od 0 do 100 km/h w 10,9 sekundy, prędkość max. 200 km/h
b) diesle:
- 120d - moc 177 KM (więcej o 14 KM), moment obrotowy 350 Nm (o 10 Nm więcej); od 0 do 100 km/h 7,5 sekundy (werjsa 5D w 7,6 sekundy), prędkość maksymalna 225 km/h
- 118d - moc 143 KM (więcej o 21 KM), moment obrotowy 300 Nm (o 20 Nm więcej); od 0 do 100 km/h 8,9 sekundy (wersja 5D w 9 sekund), prędkość max. 205 km/h
Wszystkie "jedynki" będą miały pełne wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa - Dynamic Stability Control (DSC) (w wersji 130i będzie system DSC+), Dynamic Traction Control (DTC). Za dodatkową opłatą będziemy mogli ujrzeć w swoim BMW serii 1 m.in.: wejście USB na MP3 bądź iPoda, system iDrive.
Zmodyfikowane BMW serii 1 (oczywiście wraz z trzydrzwiową wersją) zadebiutuje w tym roku na marcowym salonie samochodowym w Genewie.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) autoblog.com


Ostatnio zmieniony przez poorwich dnia Czw 7:05, 28 Cze 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sąsiad




Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zielonej Góry

PostWysłany: Wto 12:46, 16 Sty 2007    Temat postu:

Dłużej już nie było można czekac Sad
Po odjęciu jednej pary drzwi "jedynka" jest o wiele bardziej spotrowa Smile Nabrała charakteru i może stanąc do walki w czoło w czoło z Audi S3.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Wto 12:54, 16 Sty 2007    Temat postu:

Kolejne fotki:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) racewaynews.net

EDIT 14:25

Kolejne fotki Smile

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) km77.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kavior




Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Centrum Dowodzenia Światem

PostWysłany: Wto 16:39, 16 Sty 2007    Temat postu:

Sąsiad napisał:
Po odjęciu jednej pary drzwi "jedynka" jest o wiele bardziej spotrowa Smile Nabrała charakteru i może stanąc do walki w czoło w czoło z Audi S3.


Zgadzam się z tym w 101 % Mr. Green Ale chyba A3 dłużej pozostanie "przodownikiem..." (wg mnie)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FinFan




Dołączył: 02 Sty 2007
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 18:25, 16 Sty 2007    Temat postu:

Nawet z 1 para drzwi i tak bedzie za droga zeby sie nadawac na pojazd miejski , a tam ja chyba adresują. Jak chodzi o wygląd, to ani brzydka ani ładna, taki poprostu :samochód.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mr_Mar
VIP



Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:10, 16 Sty 2007    Temat postu:

Wersja trzydrzwiowa wygląda znacznie lepiej niż pięciodrzwiowa. Tu lepiej widać sportowego ducha auta jakim jest jedynka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapa




Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1409
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: od bociana.

PostWysłany: Śro 16:51, 17 Sty 2007    Temat postu:

Jedynka nigdy mi się nie podobała... i ta mi się nie spodoba...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 15:22, 19 Sty 2007    Temat postu:

Zapa napisał:
Jedynka nigdy mi się nie podobała... i ta mi się nie spodoba...
Dokładnie... Ja również nie przepadam za tym wozem, ale ta krótka wersja jest zdecydowanie ładniejsza... Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Czw 7:32, 28 Cze 2007    Temat postu:

Kolejny odkop, wiem, lecz pojawiły się oficialne informacje i zdjęcie nt. odmiany coupe "jedynki".
Design
Z zewnątrz odmiana coupe jest chyba najbardziej dynamiczną z obecnie oferowanych wersji nadwoziowych małego BMW. Auto jest dłuższe od wersji 3- i 5-drzwiowej o 113 mm, więc ma długość 4,360 mm. Auto jest także szersze - o aż 1 mm (szerokość seri 1 coupe - 1,934 mm).
W seryjnej "jedynce" do dyspozycji mamy 330 litrów na bagaż - w wersji coupe jest więcej miejsca. Pojemność bagażnika wzrosła do 350 litrów i można go powiększyć dzięki składanej (w proporcjach 60:40) kanapie (składana kanapa będzie w wyposażeniu seryjnym).
Na razie klient decydujący się na zakup 1-er coupe będzie mógł wybierać spośród 3 silników - dwóch diesli i benzynowego. Model 120d będzie występować w wersjach wyposażenia ES, SE oraz M Sport. Mocniejszy diesel - 123d - oferowany będzie jako SE bądź M Sport. Zaś jedyny silnik benzynowy - o oznaczeniu 135i - dostępny będzie tylko jako M Sport. Wyposażenie M Sport obejmuje nowe zderzaki, progi, nowe zawieszenie, sportowe siedzenia oraz kierownicę ze znaczkiem M. Wersje z silnikami wysokoprężnymi w tym wyposażeniu będą jeździły na 17-calowych, a benzyniak na 18-calowych felgach.

Słów kilka o silnikach BMW serii 1 Coupe
Podstawową jednostką jaką znajdziemy pod maską tego wozu będzie diesel o oznaczeniu 120d. Rozwija on moc 177 KM i moment obrotowy równy 350 Nm. Rozpędza on samochód do setki w 7,6 sekundy, a maksymalnie "jedynka" 120d pojedzie 225 km/h. Drugi w kolejności silnika wysokoprężny - o pojemności dwóch litrów, oznaczeniu 123d - ma większą moc poprzez zamontowanie turbodoładowania. Pod maską czyhją wtedy 204 konie mechaniczne oraz 400 niutonometrów momentu obrotowego. Od zera do setki auto z tym silnikiem przyspiesza w siedem sekund. Maksymalnie pomknie z prędkością 236 km/h.
No, i czas na gwoździa programu - jedyny silnik benzynowy, który może znaleźć się pod maska BMW 1-er Coupe. Jest to trzylitrowy turbodoładowany silnik benzynowy - o oznaczeniu 135i - osiągający moc 306 KM i moment obrotowy równy 400 Nm. Moment obrotowy dostępny jest w szerokim zakresie - od 1300 do 5000 obrotów na minutę. Przyspieszenie od zera do 100 km/h zajmuje mu 6,8 sekundy. Niestety prędkość maksymalna ograniczona jest elektronicznie do 250 km/h.

FOTO (na razie niestety tylko jedno):

[link widoczny dla zalogowanych]

(C) bmw.co.uk
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sąsiad




Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zielonej Góry

PostWysłany: Czw 8:13, 28 Cze 2007    Temat postu:

Przecież to jest to samo, co skurczona "trójka" coupe ... Rolling Eyes

Słabizna, jeśli mam być szczery. Jakiś nędzny, nie proporcjonalny sedan, z przeciętnymi osiągami ... Po co Question
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Czw 10:39, 28 Cze 2007    Temat postu:

Sąsiad napisał:
Przecież to jest to samo, co skurczona "trójka" coupe ... Rolling Eyes

Słabizna, jeśli mam być szczery. Jakiś nędzny, nie proporcjonalny sedan, z przeciętnymi osiągami ... Po co Question


Nic dodać nic ująć Smile
Ale poczekamy, zobaczymy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 12:59, 28 Cze 2007    Temat postu:

Kolejny samochód 'na siłę'...

Jeszcze takiego w ofercie nie mamy, to trzeba zrobić..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Czw 13:11, 28 Cze 2007    Temat postu:

Kurczak napisał:
(...)

Jeszcze takiego w ofercie nie mamy, to trzeba zrobić..


Dokładnie. A potem będzie BMW 1-er pickup, kombi, terenówka itd. itd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:34, 28 Cze 2007    Temat postu:

To auto czeka to samo co X3. Jest za podobne do trójki coupe, po co dzisiejsi producenci patrza jakiego auta nie mają w ofercie. Jeszcze troche i Porsche, Ferrari, Astony itp. zaczną wypuszczać i kompakty :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Czw 14:43, 28 Cze 2007    Temat postu:

Michaelw napisał:
Jeszcze troche i Porsche, Ferrari, Astony itp. zaczną wypuszczać i kompakty :/


Żebyś wiedział :/ Wszystko idzie w tym kierunku. Producenci teraz chcą trafiać do każdej klienteli..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin