Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Evolution MotorSports] EVT700

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pią 18:15, 08 Sie 2008    Temat postu: [Evolution MotorSports] EVT700

Firma tuningowa Evolution MotorSports przedstawiła swoje najnowsze dziecko - EVT700. Pod tą dziwną nazwą kryje się zmodyfikowane Porsche 911 (997) Turbo.
Auto otrzymało nowy body kit w skład, którego wchodzą: nowy przedni zderzak z większymi wlotami powietrza, nakładki na progi, nowy tylny zderzak. Oprócz tego samochód posiada nowe felgi, nieco inną klapę silnika, duży spojler z tyłu wykonany z włókna węglowego i nowy układ wydechowy.
Porsche 911 (997) Turbo seryjnie napędza sześciocylindrowy silnik typu boxer o pojemności 3.6 litra, który osiąga 480 KM. Jednak dla panów z Evolution MotorSports było to niewystarczające. Dlatego zmienili parę rzeczy w jednostce napędowej (m.in.: nowe turbosprężarki, nowy intercooler, przeprogramowanie komputera sterującego pracą silnika) uzyskali moc 700 koni mechanicznych. Co ciekawe, gdy zatankujemy 911-tkę Turbo od Evolution MotorSports paliwem wyścigowym osiągnie ona moc 725 KM.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) topspeed.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albee




Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:38, 08 Sie 2008    Temat postu:

Przegięli z tymi wszędobylskimi wlotami powietrza. To samochód czy sito?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hikari




Dołączył: 02 Lip 2008
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:45, 08 Sie 2008    Temat postu:

Wolę edycję Gemballi Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wianek




Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 0:45, 11 Sie 2008    Temat postu:

Dla mnie miodzio Razz

Wyglada i moc Miodzio przez duze M xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gucio




Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Pon 9:46, 11 Sie 2008    Temat postu:

Wolę turbinkę Very Happy ale ten tez jest spoko Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Veyron




Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto piernika i Kopernika - Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 10:43, 11 Sie 2008    Temat postu:

Hikari napisał:
Wolę edycję Gemballi Wink


Dokładnie, a TechArt nie gorszy Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Czw 22:06, 14 Sie 2008    Temat postu:

Albee, nie bój się, te wloty mają do spełniania swoje zadania, do których odpowiednio zostały przygotowane. Ogólnie nie jest źle, ale tak jak poprzednicy wybrałbym raczej coś od konkurencji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albee




Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 0:08, 15 Sie 2008    Temat postu:

Widziałem samochody o większej mocy które nie były tak ostentacyjne. Chłodzenie można było zaprojektować tak, żeby było dyskretniejsze.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin