 |
AutoPlus Forum motoryzacyjne
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan1906
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pią 9:13, 17 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
To racze tego nie znajde. Ale wg wikipedii każdy C200K mial 1796ccm. Tylko dlaczego w karcie pojazdu i dowodzie rej. jest wbite 1998ccm
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżony
VIP
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawichost/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Nie 19:28, 19 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Trzeba się spytać tych co to wbijali interesujesz się motoryzacją a nie wiedziałeś ,że C200K ma silnik 1.8?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan1906
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:54, 19 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Wiedziałem, tylko jak zobaczyłem na dwoch dokumentach 1998ccm to zaczalem miec wątpliwości
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan1906
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Pon 23:31, 20 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Sorry ze dwa pod rząd. Jaki jest najlepszy silnik w audi A6(C6)? duzo sie mówi o 3.0TDi. Faktycznie taki dobry?moze jest cos lepszego?
nie chodzi mi to najlepsze dane tylko o rozsądek
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SunmaN
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wiśniowa Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:12, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] Przeczytajcie całe! HAHAHA
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan1906
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:45, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
hehe gość sie troche zdenerwował
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżony
VIP
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawichost/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:47, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
stan1906 napisał: | Sorry ze dwa pod rząd. Jaki jest najlepszy silnik w audi A6(C6)? duzo sie mówi o 3.0TDi. Faktycznie taki dobry?moze jest cos lepszego?
nie chodzi mi to najlepsze dane tylko o rozsądek |
Najlepszy w gamie A6 C6 z pewnością nie jest ale mi również wydaje się najlepszym kompromisem w codziennej jeździe baaardzo dynamiczny, kultura nie najlepsza(w przypadku Q7 z tym silnikiem, A6 mam rzadziej sposobność posłuchać)( 320CDi czy 3.0 d w BMW to inna lepsza bajka z paliwem też nieco oszczędniej się obchodzą), a spalanie utrzymuje się na trasie w granicach 8l więc jak na tak duży samochód o takiej mocy jest bardzo dobrze. Poza tym zdecydowana większość polaków wybiera ten silnik kupując nowe A6 a biorąc pod uwagę ,że wiąże się to z dużą dopłatą do wersji bazowej to ten silnik musi być świetny tylko koniecznie połączony a automatem(bo o ile wiem Audi daje wybór skrzyni w przypadku tego silnika) bo niestety trzeba się trochę namachać biegami bo moc osiąga w dość wąskim zakresie obrotów. Ogólnie to wg. mnie najlepszy wybór do A6, naprawdę dobrze łączy niemal sportowe osiągi z ekonomią.
Ostatnio zmieniony przez Dżony dnia Wto 12:51, 21 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan1906
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 13:15, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki;) Tak jest automat lub manual. Osiąga on moc cos ponad 200KM, nie wiem ile A6 waży ale powinno go dość dobrze ciągnąc.
Osiąga moc w wąskim zakresie biegów, hmm. Dobrze wiedzieć. Jak rozumiesz to dokładniej? Ogólnie diesli nie trzeba długo trzymać pod pedałem bo przy stosunkowo niskich obrotach maja najwieksza moc. W tym 3,0TDi juz w ogole trzebaby duzo machać lewarkiem?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżony
VIP
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawichost/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 17:31, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ma 240 koników więc na pewno będzie dobrze ciągnąć racja mają największą moc już przy niskich obrotach ale też w wąskim zakresie, w tym silniku już od około 2tys. następuje gwałtowny przyrost mocy i w mgnieniu oka osiąga obroty dochodzące do 4tys. przy których już jak to w dieslu najwyższa pora zmienić bieg. To już nawet nie kwestia mojego upodobania do automatów ale w tym przypadku i przy takiej charakterystyce naprawdę trzeba się namachać lewarkiem częściej niż w przypadku innych samochodów.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Emil90
Administrator
Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:21, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | naprawdę trzeba się namachać lewarkiem częściej niż w przypadku innych samochodów.
|
Zależy jak się jeździ...
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1556
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Perła
|
Wysłany: Wto 20:33, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
hmmmm w dieslu więcej mieszać ? Ty chyba człowieku dieslem nie jechałeś w życiu... Kiedy Ty redukujesz w benzynie przy wyprzedzaniu z 5 na 4 ja spokojnie jadę na 5 bo mam wysoki moment, dostępny od niskich obrotów Mam w domu benzyne i diesla i nie powiesz mi że nie mam racji
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżony
VIP
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawichost/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 21:45, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Bo masz rację tylko połowicznie. I grzeczniej proszę. Ja w przeciwieństwie do Ciebie mam uprawnienia do jazdy samochodem a moje obcowanie z dieslami nie ogranicza się do Mondeo TDCI. Przepraszam za złośliwość ale nie mogłem się powstrzymać. A w jeździe miejskiej chociażby? poza tym 3.0 TDI jest znacznie żwawszym silnikiem niż TDCI i obroty gwałtowniej przyrastają więc moment od kiedy ten diesel złapie oddech do momentu gdy zwiększał się będzie już tylko hałas a nie przyspieszenie jest dużo krótszy co zmusza do częstego sięgania po lewarek.
Wiem ,że na trasie można tym jechać prawie jak automatem ale już podczas normalnej codziennej jazdy z częstymi hamowaniami i przyspieszeniami trzeba sięgać częściej po lewarek.
Przykro mi że nie zastosowałem się do punktu 1 i 2.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez Dżony dnia Wto 21:47, 21 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stan1906
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:05, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
3.0TDi w Audi tak jak pisze Dżony na pewno jest żwawsze, V6 i w ogóle. Hmm z tym lewarkiem na pewno jest trochy prawdy ale tez i nie. Teoretycznie powinno byc łatwiej bo ma dostępny większy moment obrotowy przy niskich obrotach. Ale swoje własne odczucia tez mówią dużo.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżony
VIP
Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zawichost/Kraków Płeć:
|
Wysłany: Wto 22:41, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No oczywiście ,że moment obrotowy jest ogromny w tym przypadku więc elastyczność tego silnika jest znakomita. Chodzi o to ,że jest tak dobra a ten silnik tak chętnie nabiera obrotów ,że by go nie męczyć zbyt wysokimi jak na diesla obrotami przy przyspieszaniu czy jeździe miejskiej należy te biegi zmieniać naprawdę często bo ten silnik tą moc osiąga w przedziale góra 3tys obrotów a na wskazówce obrotomierza przy tej mocy trwa to dosłownie chwilę co mimo precyzji zmiany biegów na dłuższą metę może być męczące. Ogólnie to świetny silnik ale jego charakterystyka sprawia ,że z automatyczną skrzynią biegów lepiej wykorzystamy jego moc, tym bardziej ,że Audi oferuje bardzo dobrą skrzynię S-tronic.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przemek
Administrator
Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1556
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Perła
|
Wysłany: Wto 23:37, 21 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Widzisz, to ja proszę grzeczniej, nic złośliwego Tobie nie napisałem, ale do rzeczy. Widzę że lubisz jeździć samochodami benzynowymi w zakresach obrotów od 4-7tys.
Nie każdy samochód to nowe świetne autko klasy średniej, które lubi takie traktowanie, do czasu oczywiście. Jeżeli miałbym jechać w mieście na 2-ce do 6 tys. obrotów to naprawdę, wybacz ale wolę rower... Pal licho że spali tyle co ruski czołg, nawet wiele ciszej niż w czołgu nie będzie. Co do twojego tekstu, z tym obcowaniem tylko z TDCi, to pozostawię to bez komentarza, śmiem twierdzić, że jeździłem większą ilością diesli niż Ty Nie tylko jako pasażer, ale też jako kierowca, tak, dobrze myślisz krótkie dystanse do 30km jako kierowca, ale jako pasażer sporo więcej. Zgodzę się natomiast że w większości diesli bardzo krótki jest pierwszy bieg, czasami też dwójka, ale kto tak naprawdę jeździ cały czas na jedynce czy dwójce ? NIe bierz pod uwagę silników benzynowych typu 2.0 DOHC czy V-Tec, ale też konstrukcje typu 1.1, 1.4 czy nawet 1.6... Bo Ty masz chyba przed oczami tylko ogromną moc i wielką pojemność, nie wszystkie samochody takie są
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|