Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Style tuningu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Manga Cars
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:07, 31 Sie 2007    Temat postu: Style tuningu

German Style:
-usunięcie emblematów
-Felgi Deep Dish (z szerokim rantem) i opony naciagniete na felge
-bardzo niskie zawieszenie
-poszerzenia
-żadnych body kitów, spoilerów itp. rzeczy tuning jest stonowany i lajk nie odróżni go od seryjnego auta
-klatka we wnetrzu auta
-koła poza obrysem nadwozia
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Cult style:
-akcesoria z lat '60 i '70
-nawiązania do starych samochodów (np. fele od garbusa albo klasyczne BBs'y, długa brew nad swiatłami)
-obowiązkowo bagażnik i naklejki na tylnej szybie z boku
-obnizenie nadwozia
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Rost:
-obowiazkowo rdza
-auto wyglada na starte i zaniedbane
-duża ilość dodatków z epoki "świetności" tego auta
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Rat:
-Malowanie podkładem
-gleba
-wyszukane felgi (najlepiej całkowicie płaskie)
-Auta maja wyglądac jak szczury
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Japan Style, Drift, D1:
-duże bodykity z wielkimi wlotami widać tez IC
-Carbonowa maska
-Dużo naklejek z logami firm części z auta
-Duży carbonowy spoiler z tyłu
-Możliwie jak najwiecej carbonowych dodatków
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

JDM–Japan Domestic Market:
-Styl podobny do germana, ale na japonskich autach
-delikatny tuning
-felgi w umiarkowanych rozmiarach
-Części z kultowych japonskich firm (Takata, HKS, Falken)
-Najważniejsze żeby były jak najlepsze części a nie moc
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

DUB, VIP:
-ciemny kolor nadwozia
-Wnetrze obite skórą
-mocny silnik
-minimum 20" chromowane felgi
-wszystko ma się błyszczeć
-Bazami są wiekie limuzyny i Suv'y (Cadilac Escalade, Chrysler 300C)
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Rice:
-wydech montowany sznurkiem
-przesadzone spoilery przyklejone tynkiem
-źle położony lakier
-tuning zrobiony w swoim garażu
-podczas przyciemniania szyb pod folię wpuszczane są pęcherzyki powietrza
-najczęściej zamiast felg są używane kołpaki bądź nie ma ich, odsłaniając rdzę na obręczy
-wpisz w google Opel Calibra

Pikes peak, Yankee:
-Ogromne spoilery
-przedłużające 2 razy cały samochód
-oczywiscie muszą mieć jak najlepsza aerodynamike, bo scigaja się w razjdzie na zboczu góry Pikes Peak gdzieś w USA
-wygladaja jak stare rajówki (Audi S1, Peugeot 205)
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Hot Rod:
-Stare auta z lat 30 i 40 XX wieku
-szerokie koła i duże felgi (z tym że tylna jest wieksza od przedniej)
-najlepiej silnik "na wierzchu"
-PJ z ogniem w stylu tego z lat 50
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Low Rider:
-Baza stare amerykańskie limuzyny z lat 50 i 60
-hydrauliczne zawieszenie
-chrom i złote dodatki
-jak najniższe zawieszenie
-Złote albo chromowane szprychowe felgi
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Styl Sródziemnomorski:
-duże, wręcz przesadzone spoilery
-ogromne koła (możliwie największe)
-duża ilość dodatków niekoniecznie ze sobą współgrajcych
-malowanie karoserii motywami naniesionymi aerografem
-często spotykane sa zawieszenia typu air-ride
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Styl Hiszpański:
-wszystkie BK robione od podstaw samemu
-niespotykane przeróbki i dziwaczne kompozycje
-dziś często używa się już gotowych body kitów, ale przerabia się je żeby się zmieściły do samochodu (np. BK z 350z do Seata Ibizy)
-na pewno zauważycie podobieńtwo do Stylu sródziemnomorskiego
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Styl Angielski No1:
-Bazami sa małe miejskie auta (Citroen Saxo, Peugeot 306)
-Ogromne zderzaki, poszerzenia i progi
-ok. 20 calowe fele
-Mocny silnik
-najlepsza liczba głośników w aucie wg. angielskich tunerów to 64 (to nie żart)
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Styl Angielski No2:
-w tym stylu liczą się tylko osiągi
-bazami są Gran Turismo lub importy
-wszystkie przeróbki są robione profesionalnie w garażu
-Stary Ford Capri jest szybszy od 730 konnego SL'a od Brabusa
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Styl Francuski:
-Ogromne body kity i duże poszerzenia
-Siatka na wolotach
-brak modyfikacji silnika
-jaskrawe kolory
-ulubiona baza: Peugeot 206
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Retro:
-chodzi tu o odrestaurowanie auta
-bardzo żadko jest tu nawet najmniejszy tuning
-do tego stylu zaliczamy m.in. muscle cary
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Drag:
-auta mają dużo dodatków poprawiajacych aerodynamike
-maja wymyslne vinyle namalowane na aucie
-Stare muscle cary dla spektularnosci maja zazwyczaj silnik na wierzchu
-z tyłu mają zamontowany spadochron
-z tyłu mają też rollel bar żeby auto zostało na kołach podczas startu
-mają potężne silniki
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Istnieje jeszcze wiele stylów, ale napisze o nich jak się troche dowiem o każdym z nich.
PS. Specjalnie napisałem to w tym dziale zeby mc makerzy wiedzieli jak robic swoje autka. Nie przenoście go z tąd.
fotki google, vwgolf.pl tekst mój pomagałem sobie tekstem z forum vwgolf.pl


Ostatnio zmieniony przez Michaelw dnia Sob 16:08, 01 Wrz 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sąsiad




Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zielonej Góry

PostWysłany: Sob 0:43, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Dobry topic, ja żem też się czegoś nowego nauczył xD
Dzięki ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Sob 10:43, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Dobra robota Michaelw! Dowiedziałem się sporo rzeczy. Czekam na dalsze style.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:05, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Uzupełniłem style. mogłem jeszcze napisac o stylu Rally i DTM, ale każdy wie o co w nim chodzi wiec nie pisałem. mam nadzieje, że po przeczytaniu tego będziecie inaczej oceniać mangi naszych użutkowników.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X2400




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew koło Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:04, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Michael kozaczysz po całości Shocked Dzięki za opisanie tych stylów tuningu. Najbardziej lubię G-style, Cult, Rost & Rat i JDM Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapa




Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1409
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: od bociana.

PostWysłany: Sob 19:19, 01 Wrz 2007    Temat postu:

Donk & Highriders:

Ten dosyć kontrowersyjny styl wymyślili amerykanie - jak większość sposobów na tuning. W Europie ten styl donks w ogóle nie jest obecny, jedynie w USA. Do stylu donks nadają się nieco podstarzałe Chevrolety Caprice i podobne pojazdy, takie jak najpopularniejsze w Stanach taksówki czy radiowozy. Przerabia się je na lansowozy, postawione na 28-calowych felach i podniesionym zawieszeniu. Słowo donks to skrót od donkey, czyli osioł - podobno znak firmowy Chevroleta Impala przypominał sylwetką osła. „Osłowaty” styl określa się też jako highriders. Jak to bywa w przypadku lansowozów – to trzeci ulubiony styl raperów (szczególnie tych z Florydy) zaraz po DUB’ie i lowriderach. Highriders dzielą się na grupy - pierwsze to Bubbles (starsze, mniej kanciaste auta), Box (typowe kanciki i Glasshouse (stare Caprice z panoramicznymi szybami). Powstało nawet czasopismo opisujące te auta, nazywa się „The Donk”.

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Małe uzupełnienie. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Nie 20:04, 02 Wrz 2007    Temat postu:

Wiecie czego panowie brakuje? Pokazanych przykładowych prac MC Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Manga Cars Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin