Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fiat Seicento(600)
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Na rynku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
afryka




Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 22:37, 02 Sie 2007    Temat postu: Fiat Seicento(600)

Fiat Seicento od 2005 roku nazywany Fiat 600. Fiat Seicento a potem 600 posiada 4 miejsca co moim zdaniem dobre bo 5 by ten samochód nie zmieścił. Moim zdaniem powinien posiadać 2 miejsca i reszta to przestrzeń bagażowa. Ale do sedna : Wprowadzony na rynek w roku 1998 jako następca Fiata Cinquecento. Produkowany w Polsce w latach 1998-2007. Na początku fiat Seicento posiadał silniki o mocy 900 i 1100 cm3. W 2005 roku Fiat Seicento oferowany jest tylko z silnikiem 1.1 lecz w 3 wersjach wyposażenia: Fresh, Actual i w Wersji Jubileuszowej 50th. Samochód w wersji Jubileuszowej może posiadać specjalne malowanie w kolorze kremowym z błękitnym paskiem. Wewnątrz wozik nie zachwyca nadmiarem miejsca. Dedykowany raczej do osób starszych którzy w zasadzie nikogo nie będą wozić z tyłu oraz osób młodych którzy z tyłu mogą na króciutkich trasach podwozić znajomych. Osoba moich gabarytów czyli 183cm wzrostu,która dobiera sobie ustawienie za kierownicą na jak najwygodniejsze i prawidłowe może być pewna że za jego plecami usiądzie tylko dziecko w foteliku. Próbowałem usiąść z tyłu na siedzeniu ustawionym dla mnie ale coś się nie dało.. fotela nie dało się domknąć... Wnętrze wykonane wiadomo z plastiku nie jest on wspaniałęj jakości przypomina mi to z mojego Punto mk1. Liczniki czytelne ale nie ma obrotomierza... dlatego biegi trzeba przełączać "na słuch". W zasadzie na desce rodzielczej jest to co jest niezbędnę czyli nawiew i radio oraz przełączniki świateł awaryjnych, przeciwmgielnych oraz ogrzewania szyby tylnej. Tapicerka jest "ładna" i przyjemna w dotyku, Samochód jak na kieszeń przeciętnego polaka cenę ma przystępną.

Silnik:
- 1.1 8v Fire 54 KM 88Nm (Benzyna)
Samochód do setki rozpędza się w 14.5s. Prędkość maksymalna tego maluszka to 159km/h Spalanie rzędu 4.7 poza miastem i aż 8.3 w mieście.

Cennik:
Fresh - 23 800zł
Actual - 24 800zł
Wersja Jubileuszowa 50th - 25 900zł

Foto:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

Źródła:
[link widoczny dla zalogowanych] - cennik, wersje, osiągi silników.

FOTO:
[link widoczny dla zalogowanych]

BY:
Artur "Afryka"


Ostatnio zmieniony przez afryka dnia Pią 13:32, 03 Sie 2007, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Czw 22:49, 02 Sie 2007    Temat postu:

Samochód nie jest zły. Czemu? Są ludzie (np.starsi ludzie) którym nie potrzebne są auta "luksusowe" typu Mondeo ;] a za mała cenę mogą mieć nowe autko.. Osobiście bym go nie kupił, no ale po co komu auto spalające 10 litrów benzynki jeśli jeździ nim tylko po mieście a do takich ludzi zapewne jest ten wóz adresowany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Emil90
Administrator



Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:57, 02 Sie 2007    Temat postu:

Brzydkie to i małe a na dodatek wolne i niebezpieczne.
Muszę się przyczepić SC nigdy nie miał silnika 1,0, tylko miał dwa silniki 900 i 1,1 i jeszcze jedno SC zawsze był na 4 osoby nie na 5 osób, na wikipedii jest błąd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X2400




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew koło Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 23:00, 02 Sie 2007    Temat postu:

Niebezpieczny, wolny, mały i brzydki Rolling Eyes nic więcej o tym aucie nie można powiedzieć Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
afryka




Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Czw 23:06, 02 Sie 2007    Temat postu:

O dziękuje bardzo Emil 90 zaraz to zmienię. Co do silników to Veyron kiedyś jak rozmawialismy w szkole to mówił że był 1.0 więc przepraszam za błąd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 23:29, 02 Sie 2007    Temat postu:

Co tu dużo o nim gadać, auto kompletnie nie dla mnie ;P
Raczej dla kogoś starszego, gdzie raczej rzadko będzie używane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pią 7:20, 03 Sie 2007    Temat postu:

Kurczak napisał:
(...)
Raczej dla kogoś starszego, (...)

I tu się mój drogi mylisz. Mój kuzyn (bardzo wysoka i młoda osoba (wiek koło 25-30 lat) osoba - coś koło 2 metrów wzrostu) kupił sobie kilka miesięcy temu Seicento. Jakoś się do tego samochodu mieści Wink
Bagażnik mu wystarcza - najważniejsze, że wędki na łowienie ryb wchodzą Very Happy
Lecz mój kuzyn miał już kilka przygód ze swoim Sejem. A oto jedna z nich. Pewnego dnia wlewał płyny eksploatacyjne (typu płyn do spryskiwaczy itp.) i przeszkadzał mu trochę w tym jakiś przewód - przesunął więc go, gdy skończył robić zamknął machę i ruszył w drogę. Tam jadąc koło 110 km/h miał przyhamować. Naciska lekko na hamulec... A pedał sam leci w podłogę - i auto prawie nie zwalnia. Mój kuzyn przeraził się, zrobił się blady, bo w jego aucie ręczny działa tylko "tak sobie". Jakoś wyhamował biegami. Potem znowu musiał przyhamować. Nacisnął na pedał hamulca i... było normalnie... Następnie znowu musiał przyhamować i stało się to co za pierwszym razem. Po tym stanął na poboczu, otworzył maskę, przełożył przewód tak jak był i do tej pory wszystko jest dobrze Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan1906




Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 9:40, 03 Sie 2007    Temat postu:

Dla młodej osoby jak ulał. Mało pali, w sumie wygodny. Na 1 auto czemu nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Veyron




Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto piernika i Kopernika - Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:16, 03 Sie 2007    Temat postu:

O tym aucie moge dużo mówić, bo poruszałem się nim przez 3 lata Rolling Eyes Jest małe, ale to jest dla mnie plus, bo każda marka powinna mieć w ofercie małe oszczędne i tanie autko. Nie jest to może tak wygodny samochód jak Ford mondeo Razz, ale nie jest tak źle, owszem na tylnej kanapie jest jak w lodówce (czyt. ciasno) ale na krótsze podróże idealnie. Ja głównie widzę osoby starsze w tym autku, ale młodych też troszku jest Wink
A tu ode mnie fotka wersji na 50-lecie Seicento (600-etki) :
[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sąsiad




Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zielonej Góry

PostWysłany: Pią 18:10, 03 Sie 2007    Temat postu:

Wolałbym Matiza, czyli dzisiejszego Sparka Wink
Trzeba przyznac, że "600" zmotoryzowała trochę Polski ;] Autko jest dobre, ale ja go jakoś nie lubię Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan1906




Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:41, 03 Sie 2007    Temat postu:

Ja znacznie wolę 600 od Matiza czy Sparka. Mały, zwrotny. Czemu zmieniono nazwę na 600?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sąsiad




Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zielonej Góry

PostWysłany: Pią 18:49, 03 Sie 2007    Temat postu:

stan1906 napisał:
(..)Czemu zmieniono nazwę na 600?


Seicento to po włosku 600, Seicento to następca Cinqecento. Cinqecento to po włosku 500 xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Pią 18:54, 03 Sie 2007    Temat postu:

Sąsiad napisał:
stan1906 napisał:
(..)Czemu zmieniono nazwę na 600?


Seicento to po włosku 600, Seicento to następca Cinqecento. Cinqecento to po włosku 500 xD


Tak na prawdę to nazwy nie zmienili Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan1906




Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:11, 03 Sie 2007    Temat postu:

Macie rację koledzy. Wiedziałem, że to od jakichś liczb. 600 chyba bardziej pasuje. Mnie najbardziej podoba się w tym kolorze na zdjęciu od Veyrona. Niestety to wersja na 50lecie. Ale bez niebieskiego paska też jest ładny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pią 19:17, 03 Sie 2007    Temat postu:

Dziś widziałem Fiata 600 - był seledynowy a ten pasek miał koloru beżowego Smile Nawet ładnie wyglądał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Na rynku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin