Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Porsche 911 (997) Turbo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Na rynku
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Nie 8:59, 27 Sie 2006    Temat postu: Porsche 911 (997) Turbo

Porsche 911 jest legendą. Model Turbo jest jeszcze większą legendą. A wszystko zaczęło się w 1974 na salonie samochodowym w Paryżu. I trwa do dziś Very Happy Obecna na rynku generacja, jest już szóstą generacją Porsche 911 Turbo (o pierwszej generacji Porsche 911 Turbo możesz przeczytać T U ).
Samochód ma inny przedni oraz tylny zderzak niż jego słabsze wersje (Carrera, Carrera S, Carrera 4S). Ma także spojler na tylniej klapie (silnika). Napis Turbo z tyłu sugeruje, że to nie jest zwykła"dziewięćsetjedenastka". Inne są także aluminiowe felgi. Auto dalej ma bardzo charakterystyczną sylwetkę.
We wnętrzu znajduje się skóra. jest ona w wyposażeniu standardowym. Zasiadamy w skórzanym fotelu i pierwsze co "rzuca" się na w oczy to centralnie umieszczony obrotomierz (znak rozpoznawczy 911-tki Smile). Reszta deski jest taka jak w normalnej "dziewięćsetjedenastce".
Silnik typu boxter umieszczony z tyłu ma pojemność 3.6 litra. Moc tego silnika to 480 KM, a moment obrotowy wynosi aż 620 Nm. Od zera do setki Porsche 911 Turbo katapultuje się w niewiele poniżej 4 sekund. Prędkość maksymalna to 310 km/h - bez żadnych blokad jak w BMW, Mercedsie, czy Audi Very Happy
Za tą wersję Porsche 911 (turbo Wink) trzeba zapłacić ponad 0,5 mln zł (słownie : pół miliona złotych). Ale czego się nie robi, żeby móc jeździć samochodem z taką legendą... Rolling Eyes

DANE TECHNICZNE:
Układ napędowy:
Rodzaj silnika : turbo benzynowy
Pojemność silnika [cm3] : 3600
Moc maksymalna [KM/kW] (obr./min.) : 480 / 353 ( 6000 )
Maks. moment obr. [kGm/Nm] : 63.2 / 620 ( 1950 - 5000 )
Skrzynia biegów : 6 - biegowa; manualna
Dane eksploatacyjne:
Przyspieszenie (od 0 do 100km/h [s]) : 3.9
Prędkość maksymalna [km/h] : 310
Zużycie paliwa - cykl miejski [l/100km] : 18.8
Zużycie paliwa - cykl mieszany [l/100km] : 12.8
Zużycie paliwa - cykl pozamiejski [l/100km] : 9.5
Pojemność zbiornika paliwa [l] : 64
Nadwozie:
Nadwozie : 2 dr.
Długość/Szerokość/Wysokość [mm] : 4427 / 1808 / 1310
Pojemność bagażnika [l] : 135
Masa własna [kg] : 1585
Ładowność [kg] : 365
Liczba miejsc : 2
Rozstaw osi [mm] : 2350
Minimalna średnica skrętu [m] : 10.9
CENA: od 160 128 EUR / 629 543 PLN*
* Wartość przeliczona po średnim kursie waluty banku NBP z dnia 2006-08-25

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(c) dane techniczne : mojeauto.pl
(c) fotki : infocoches.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 16:11, 27 Sie 2006    Temat postu:

Ta wersja turbo podoba mi sie najbardziej ze wszystkich dotychczasowych. Jest nowoczesna, dzika i agresywna, czyli po prostu sportowa Smile

Co tu więcej pisać. Po prostu klasyczne Porsche Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sąsiad




Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zielonej Góry

PostWysłany: Pon 20:11, 28 Sie 2006    Temat postu:

Nie wiem co napisać. To jest jedno z moich ulubionych aut. Chyba nawet najbardziej lubiane przezemnie(Zresztą patrz na emblemat). No cóż ... piękne, szybkie .... zapiera wdech w piersiach. Cieszy mnie fakt, że kolega poorwich napisał o tej ,,potędze motoryzacji" temat, któey jest moim zdaniem bardzo udany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Na rynku Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin