Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

BMW Z4 (2010)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Nie 7:44, 14 Gru 2008    Temat postu: BMW Z4 (2010)

BMW zaprezentowało oficjalne zdjęcia oraz informacje na temat nowej generacji swojego roadstera - Z4 Cabrio.
Zmieniło się nadwozie. Z przodu mamy nowy zderzak, grill, reflektory, maskę. Z boku widać przetłoczenia podobne do tych w poprzedniku. Z tyłu nowa klapa bagażnika, zderzak i światła. Nadwozie nowej Z4-ki jest dłuższe od poprzednika o 148 mm, więc mierzy 4239 mm; jest także szersze o 9 mm (szer. 1790 mm). Ponadto jest to pierwszy samochód z serii Z, który jest wyposażony w elektrycznie składany, dwuczęściowy, metalowy dach. Jego składanie i rozkładanie zajmuje około 20 s.
Wewnątrz nie ma rewolucji (jak na zewnątrz), ale jest to bardziej ewolucja. W porównaniu z poprzednikiem mamy tutaj nową kierownicę, inne wloty powietrza, na nowo zaprojektowaną konsolę centralną. Reszta deski rozdzielczej pozostała bez zmian. Bagażnik ma pojemność od 180 (przy złożonym dachu) do 310 litrów (przy rozłożonym dachu).
Pod maską nowego BMW Z4 będzie mógł gościć jeden z trzech silników: 2.5 litra (oznaczony jako Drive23i) o mocy 204 KM i momencie obrotowym wynoszącym 250 Nm, 0-100 km/h: 6,6 s, V-max: 243 km/h; 3.0 V6 (oznaczenie Drive30i) o mocy 258 KM i momencie obrotowym równym 310 Nm; 0-100 km/h: 5,8 s, V-max: 250 km/h; 3.0 podwójnie doładowany (oznaczenie Drive35i) o mocy 306 KM i momencie obrotowym wynoszącym 400 Nm, 0-100 km/h: 5,2 s, V-max: 250 km/h. Dwie pierwsze jednostki połączone są z 6-stopniową manualną skrzynią biegów. Opcjonalnie można do nich dokupić 6-biegową przekładnię automatyczną z manetkami przy kierownicy. Za to najmocniejsza wersja nowej Z4-ki współpracuje z 7-stopniową skrzynią dwusprzęgłową.
Auto zadebiutuje na targach w Detroit, na początku przyszłego roku. Jednak znane są już ceny kolejnej generacji Z4-ki. Na najtańszą trzeba będzie uszykować 35 900 Euro, na wersję Drive30i: 42 900 Euro, a na najmocniejszą 47 450 Euro.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) netcarshow.com

P.s. [link widoczny dla zalogowanych] znajdziesz więcej zdjęć tego samochodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gucio




Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Nie 13:06, 14 Gru 2008    Temat postu:

Jakoś bardziej podchodziło poprzednie Z4 , ale to też jest fajne Smile

Ostatnio zmieniony przez Gucio dnia Nie 13:06, 14 Gru 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Nie 13:10, 14 Gru 2008    Temat postu:

Przyznam, że i mi bardziej podobało się stare BMW Z4. Szkoda, że w nowym w wersji cabrio zrezygnowano z brezentowego dachu na rzecz dwuczęściowego metalowego. Ale mimo to samochód podoba mi się (przynajmniej na zdjęciach).
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mr_Mar
VIP



Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:44, 14 Gru 2008    Temat postu:

Hmmm szeczerze mówiąc to nie dostrzegam różnicy między tym a poprzednim modelem. Oba są dla mnie tak samo brzydkie. Jakoś nowe "bawarki" do mnie nie przemawiają.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albee




Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:14, 14 Gru 2008    Temat postu:

Tył odpiłowany od 6 a resztę zrobili w 5 minut na serwetce. I to widać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X2400




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew koło Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:37, 14 Gru 2008    Temat postu:

Ten dach ssie, a tył wygląda jak szóstka po liposukcji Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Pon 18:36, 15 Gru 2008    Temat postu:

A ja właśnie cieszę się z tego dachu. Niezbyt przedam za "szmatą" nad głową, IMO psuje ona cały wygląd auta. Ogólnie zmiany oceniam dość pozytywnie, tylko sam nie wiem, którą generacje bym wolał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin