Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Callaway C16

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X2400




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew koło Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 17:26, 06 Wrz 2007    Temat postu: Callaway C16

No, kolejna wersja Callaway'a - tym razem jest to auto o nazwie C16.
Każdy model ma kosztować 119,865 Dolarów. Auto zostało zaprezentowane w Los Angeles na salonie motoryzacyjnym. Samochód oparty jest na podzespołach C6, (oczywiście zmodyfikowanych Wink). Silnik o pojemności 6.0 dysponuje mocą 620KM przy 6200 rpm oraz momentem obrotowym 788Nm przy 4,750 rpm. Moc może być przekazywana za pomocą jednej z dwóch skrzyń ręcznych (standardowa oraz ze skróconymi pierwszymi czterema biegami). C16 "katapultuje" się do setki w 3,3 sekundy, dystans popularnej "ćwiartki" pokonamy w 10,9 sekundy, a wskazówka prędkościomierza zatrzymuje się na 331 kilometrze, z których wyhamujemy za pomocą 4 tłoczkowych z tyłu i 6 z przodu szczękach zaciskających się na tarczach hamulcowych o średnicy 355mm. Spalanie w mieście to 15,7l oraz 9,9 na trasie. Samochód posiada w pełni regulowane zawieszenie Eibach'a. Felgi w tym aucie to Callaway Dymag o rozmiarze 19x10 z przodu i 20x12 z tyłu; wykonanymi z magnezu i carbonu. Na tak lekkich felgach stoi nadwozie projektu Paul'a Deutschman'a, który od 20 lat współpracuje z Callaway'em. W środku znajdziemy nową tablicę rozdzielczą, fotele Recaro obite skórą i alcantarą, jak zresztą całe wnętrze. Wnętrze wraz z kolorem nadwozia jest dostosowane do wymogów każdego klienta.
C16 jest montowana w Kalifornii, Connecticut i Niemczech, a najbliższy diler znajduje się w Callaway Competition w Leingarten w Niemczech lub CorvetteTotal w szwajcarskim Bonstetten.

Fotografie:
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(c) autoblog
(c) automobilemag.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 17:43, 06 Wrz 2007    Temat postu:

Tak myślę czy to raczej nie do tuningu..
Bo niby extremalnie przerobiona Corvetta, ale z drugiej strony ona tylko była bazą dla tego 'nowego' auta. Jak dla mnie zbyt extremalnie. Nie podoba mi się coś takiego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Czw 19:43, 06 Wrz 2007    Temat postu:

Wszystko fajnie, ale chyba wolałbym Miśka. Choć te przyspieszenie, ajć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X2400




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew koło Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:02, 06 Wrz 2007    Temat postu:

Ta Vette jest... Śmieszna Rolling Eyes Jest zbyt ekstremalna, parodyjna, zbyt stara się być agresywna. Nie podoba mi się przód. Za mały wlot (udaje Astona), ma zeza (światła jak z Maserati). Wygląda na bardziej plastikową niż C6, ba wygląda jak zabawka z mocnym silnikiem. Cena też dość duża. We wnętrzu nie zmienili znaczka, nie ruszyli zegarów ani konsoli.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:17, 06 Wrz 2007    Temat postu:

Hmm wygląda jak Ferrari 360, dino i corvetta w jednym aucie. O jakości tego BK nie wspomne. Jak chciałbym mieć amerykańskie auto to tylko Dodge Ram SRT-10 i kilka klasycznych wyjątków. Ameryka nie zna sie na robieniu aut, nie dziwie się im, bo prawie wszystko z ameryki jest dżapańskie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X2400




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew koło Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 21:49, 06 Wrz 2007    Temat postu: Callaway C16 Covertible

Callaway C16 Covertible

W przyszłym miesiącu w Nowym Jorku zadebiutuje nowa wersja C16 firmy Callaway.
Pod maską C16 znajdziemy jeden silnik. Jest to V8. Ma turbodoładowanie, dysponuje mocą 616 koni mechanicznych. Przyspieszenie od 0-100 km/h zajmie mu 3,5 sekundy. Maksymalnie będzie mógł rozpędzić się do ok. 320 km/h. Samochód ma kosztować $128.765 dolarów.

Pierwsze oficjalne zdjęcie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Oficjalne zdjęcia:
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(c) autoblog
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin