Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Corvette 2008
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Śro 12:59, 02 Maj 2007    Temat postu: Corvette 2008

General Motors przygotowalo dla Corvetty silnik zwiekszony o 0,2 litra..
Bestie pod maska oznaczono LS3 6,2L small-block. Okazalo sie, ze jednostka osiaga moc 321 kW (437 KM) przy 5900 obr./min. Jako elemnt dodatkowy ma sluzyc uklad wydechowy, ktory zwieksza moc o 4 kW (5,4 KM), moment obrotowy o 5 Nm do końcowych 580 Nm przy 4600 obr./min. Poprawiono takze skrzynie biegow oraz uklad kierowniczy.. Samochód otrzymał też nowe koła, których design zapożyczono ze specjalnej edycji Corvette Indianapolis 500 Pace Car. Nowością są odcienie lakieru Jetstream Blue Metallic Tintcoat i Crystal Red Metallic Tintcoat, które zastępują kolory Le Mans Blue Metallic i Monterey Red Metallic Tintcoat. Ciekawym elementem moze sie okazac pakiet Z51, ktory obejmuje sztywniejsze sprężyny, opony Goodyear Eagle F1 Supercar EMT, zmodyfikowany układ chłodzenia czy większe wiercone tarcze hamulcowe o średnicy 340 mm z przodu i 330 mm z tyłu. System stabilizacji, ABS i system Active Handling należą do wyposażenia standardowego, za zawieszenie magnetyczne Magnetic Selective Ride Control trzeba dopłacić. Na samym szczycie stoi specyfikacja Z06.. Dysponuje ona ogormnym silnikiem o pojemnosci 7 litrow.. i mocy 377 kW (513 KM) przy 6300 obr./min. Maksymalny moment obrotowy wynosi 637 Nm przy 4800 obr./min. W porównaniu do standardowej Corvette zaszło wiele zmian, za wszystkie wymieńmy większe tarcze hamulcowe 355/340 mm. Corvette Z06 przyśpiesza od 0 do 96 km/h w 3,7 s, prędkość maksymalna wynosi 319 km/h, a tor w niemieckim Nürburgring auto przejechało w 7 minut i 43 sekundy.

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

zrodlo:roadlook
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Śro 16:41, 02 Maj 2007    Temat postu:

Dużo się nie zmieniła zewnętrznie...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Veyron




Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto piernika i Kopernika - Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 16:45, 02 Maj 2007    Temat postu:

Z zewnątrz to zmiany kosmetyczne, a wnętrze troche więcej się zmieniło. Very Happy I to na lepsze sie zmieniło ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kuba K.
Moderator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 16:53, 02 Maj 2007    Temat postu:

Podrasowali silnik i pewnie są z siebie dumni!

A tak na serio to i seryjna vide-> poprzednia Corvette była niezła...gdyby tylko umiała skręcaćRazz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Śro 16:59, 02 Maj 2007    Temat postu:

Kuba K. napisał:
...gdyby tylko umiała skręcaćRazz


A czy jakies amerykanskie wozidelo umie skrecac ? Very Happy

.....

Z zewnatrz prawie nic sie nie zmienilo, ale glownym zalozeniem bylo podrasowanie silinika ... Very Happy Cool
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapa




Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1409
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: od bociana.

PostWysłany: Śro 17:57, 02 Maj 2007    Temat postu:

Wnętrze zmieniła się na lepsze. A z zewnątrz zmiany są bardzo delikatne... no i dobrze bo Vecia ich nie potrzebuje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mr_Mar
VIP



Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:42, 02 Maj 2007    Temat postu:

Co by nie zrobili z tym autem i tak nie dorówna Porsche. Obecny model bardzo mi się nie podoba, bardziej mi się podobało C5.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sąsiad




Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zielonej Góry

PostWysłany: Śro 21:18, 02 Maj 2007    Temat postu:

mr_mar napisał:
Co by nie zrobili z tym autem i tak nie dorówna Porsche. (...)


Zgadza się Twisted Evil

Co do ogólnie Corvetty, to mi się podoba, ale jest kilka "ale".
1) Silnik. Z takiej pojemności tylko 437 KM. Aż żal dupe ściska :/ Dla porównania 911 Turbo z 3,6 l wyciągnięto 480 KM ;]
2) Prowadzenie. Nie prowadziłem, ale sugruję się opiniami dziennikarzy motoryzacyjncyh.

Trzeba wspomnieć o cenie, bo to niewątpliwy plus, mimo to wolałbym oszczędzać na Turbo ;]

Jednak nowa Corvettka ładniej wygląda od poprzedniej, lekka kosmetyka upiększyła amerykańskiego potworka ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:42, 02 Maj 2007    Temat postu:

Na zewnątrz nic nie zmienili i dobrze we wnętrzu polakierowali niektóre elementy. Silnik podrasowali tylko tą słabszą wersje bo w 7 litrowej moc wzrosła o tylko 1 KM.
Wole coś z Europy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mr_Mar
VIP



Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:09, 02 Maj 2007    Temat postu:

Michaelw napisał:
Na zewnątrz nic nie zmienili i dobrze we wnętrzu polakierowali niektóre elementy. Silnik podrasowali tylko tą słabszą wersje bo w 7 litrowej moc wzrosła o tylko 1 KM.
Wole coś z Europy.

Ja też wolę coś europejskiego, tylko niestety europejskie wozy są droższe od Vetty, ale też dużo lepsze. Tak jak napisał Sąsiad od dziś zaczynam zbierać na Porsche lub Ferrari...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Czw 6:13, 03 Maj 2007    Temat postu:

Chevrolet Corvette na 2008 rok... Trochę zmian wewnątrz i na zewnątrz. Ok, to rozumiem. Ach Ci amerykanie - wg nich moc bierze się z pojemności. No i dali pojemność 6.2 litra i uzyskali "oszałamiającą" moc wysznoszącym prawie 440 KM. Gdyby to było w Europie silnik miałby zapewne o połowę więcej (a niżeli nie więcej) koni mechanicznych. No, ale to są amerykanie, dlatego też zapewne jakość plastików użytych do wykończenia wnętrza nie jest na poziomie europejskim.
Cena zapewne będzie (w porównaniu do europejskich konkurentów) atrakcyjna, ale mimo to (tak jak Sąsiad) wolę oszczędzać na wóz tej klasy ze Starego Kontynentu Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motofanka




Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Motolandia

PostWysłany: Czw 9:04, 03 Maj 2007    Temat postu:

Corvetta z tego co pamietam zazwyczaj nie zmieniała aż tak bardzo wyglądu wizualnego..Jednak jej uroki mechaniczne,choć zwiększają wydajność i podobno są lepsze to faktycznie w porównaniu z innymi samochodami to nadal zostają w tyle..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Czw 10:36, 03 Maj 2007    Temat postu:

A powiem wam, ze ja chyba jednak wolalbym wydac mniej i kupic Vette niz pozbawic sie majatku na Ferrari albo cuś.. Choc gdyby kosztowalyby tyle samo to oczywiscie kupilbym cos z Europy (Porsche itd.) Very Happy Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mr_Mar
VIP



Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 11:11, 03 Maj 2007    Temat postu:

Poorwich napisał:
Ach Ci amerykanie - wg nich moc bierze się z pojemności.

Wiesz co mówi amerykańska szkoła budowania silników? Dużą pojemność można zastąpić tylko ... większą pojemnością. Ale jednak europejskie wozy "wyciskają" z podobnych pojemności dwukrotnie większą moc. Trzeba tu zauważyć, że amerykanie produkują najbardziej przestarzałe technicznie auta. Do dziś w wielu silnikach stosuje się rozrząd typu OHC ( czyli jeden wałek rozrządu w kadłubie). Duzo czerpią jednak ze swoich europejskich fabryk, ale ciąge ich big blocki są najcześciej stosowane...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Nie 13:11, 06 Maj 2007    Temat postu:

Sąsiad napisał:
mr_mar napisał:
Co by nie zrobili z tym autem i tak nie dorówna Porsche. (...)


Zgadza się Twisted Evil

Co do ogólnie Corvetty, to mi się podoba, ale jest kilka "ale".
1) Silnik. Z takiej pojemności tylko 437 KM. Aż żal dupe ściska :/ Dla porównania 911 Turbo z 3,6 l wyciągnięto 480 KM ;]
2) Prowadzenie. Nie prowadziłem, ale sugruję się opiniami dziennikarzy motoryzacyjncyh.

Trzeba wspomnieć o cenie, bo to niewątpliwy plus, mimo to wolałbym oszczędzać na Turbo ;]

Jednak nowa Corvettka ładniej wygląda od poprzedniej, lekka kosmetyka upiększyła amerykańskiego potworka ;]


Tylko wiesz.. nie można zapomnieć o tym, że Porsche te 480 kucyków zawdzięcza swoim turbinom Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin