Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Porsche Cayenne na 2007 rok
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Veyron




Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto piernika i Kopernika - Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 11:47, 16 Gru 2007    Temat postu:

Zapowiada się ciekawie i na pewno mocy mu nie będzie brakowało, ale połączenie SUV-a z autem sportowym chyba nie jest na miejscu ;
)
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pon 18:50, 21 Kwi 2008    Temat postu:

Kolejny odkop w tym temacie. Najmocniejsza wersja SUV-a Porsche została wzmocniona.
Zmiany z zewnątrz nie są zbyt wielkie. Auto porusza się na nowych 15-ramiennych, 21-calowych aluminiowych felgach SportPlus, na które nałożone są opony w rozmiarze 295/35 R21. Oprócz tego nieco zmieniono wloty powietrza w przednim zderzaku oraz zamontowano nowy układ wydechowy z czterema okrągłymi końcówkami wystającymi z tylnego zderzaka.
Minimalne zmiany zaszły również wewnątrz samochodu. Pojawiły się m.in.: nowe, białe tarcze zegarów za kierownicą, nowe przednie fotele oraz dwie nowe kombinacje kolorystyczne foteli (skóra).
Ale najważniejsze zmiany kryją się pod maską. Choć i tak Cayenne Turbo S było mocne i szybkie (500 KM, 700 Nm, 0-100 km/h: 5,1 s.; V-max: 275 km/h). Ale panowie z Porsche postanowili dodać mu nieco mocy. Dlatego auto legitymuje się teraz 550 końmi mechanicznymi, 750 niutonometrami momentu obrotowego. Poprawiły się rzecz jasna osiągi - sprint do setki zajmuje mu teraz 4,8 sekundy, a maksymalnie można nim mknąć z prędkością 280 km/h. Osiągi samochodu są świetne, biorąc pod uwagę, że waży ono aż 2 355 kg. Producent auta jest optymistycznie nastawiony co do zużycia paliwa - twierdzi, że średnio na 100 kilometrów Cayenne Turbo S potrzebował będzie 14,9 litra (czyli tyle, ile jednostka sprzed wzmocnienia). Z tym silnikiem współpracuje sześciostopniowa, automatyczna skrzynia biegów Tiptronic S.
Seryjnie montowane są tarcze hamulcowe z sześciotłoczkowymi zaciskami z przodu oraz czterotłoczkowymi z tyłu. Średnica tych tarcz to odpowiednio - 380 oraz 358 mm. Auto można jednak opcjonalnie wyposażyć w hamulce ceramiczne, które mają średnicę 410 mm na przedniej oraz 370 mm na tylnej osi.
Wzmocnione Porsche Cayenne Turbo S ma kosztować 111 400 Euro. Samochód zadebiutuje na tegorocznym salonie samochodowym w Pekinie.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) carscoop
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gucio




Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Pon 18:58, 21 Kwi 2008    Temat postu:

Szybsze cayenne ? po co to komu ? Wink osobiscie wole orginał
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Pon 18:59, 21 Kwi 2008    Temat postu:

Lubię to auto. Marka, wygląd zewnętrzny, wnętrze - kilka rzeczy, które przyciągają mnie do Cayenne. Niewątpliwie w wersji Turbo S, o której poor napisał najbardziej "przyciągający" jest sam silnik. Jego moc oraz co za tym idzie osiągi. 4,8 sekundy do pierwszej setki to niewątpliwie wspaniały wynik biorąc pod uwagę masę tego wozu. Chętnie zobaczyłbym go w swoim garażu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pią 20:42, 21 Lis 2008    Temat postu: Porsche Cayenne 3.0 V6 TDI

No i stało się. Porsche dodało do oferty silnikowej modelu Cayenne silnik wysokoprężny...
Cayenne z dieslem niczym nie różni się z zewnątrz od odmiany z benzyniakiem pod maską.
Turbodiesel zamontowany w Cayenne to konstrukcja Audi o sześciu cylindrach i trzech litrach pojemności. Generuje ona 240 KM oraz 550 Nm momentu obrotowego. Średnio auto ma spalać 9,3 litra ropy na 100 km.
Auto wejdzie do sprzedaży na początku przyszłego roku.
Cena podstawowego Porsche Cayenne 3.0 V6 TDI u naszych zachodnich sąsiadów ma wynosić około 56 436 Euro.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) carscoop
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albee




Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:21, 21 Lis 2008    Temat postu:

OMGOMGOMGOMG. Porsche... diesel...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:11, 21 Lis 2008    Temat postu:

Nie ma co się martwić Cayenne to nie prawdziwe Porsche, jak bedzie 911 z dieslem to już będzie powód do zmartwień.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Sob 7:40, 22 Lis 2008    Temat postu:

Z jednej strony nieco żal, bo to pierwsze Porsche z dieslem pod maską, ale z drugiej strony (tak jak napisał Michaelw) - jak Porsche wypuściłoby 911-tkę w dieslu (odpukać w niemalowane Exclamation) to dopiero byłaby tragedia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gucio




Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Sob 8:33, 22 Lis 2008    Temat postu:

taa GT3RS Diesel Mr. Green , co do cayenne , to może nawet i dobra propozycja , bo właściciele nie będą musieli tyle tankować Very Happy A wygląda całkiem fajnie
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin