Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Volkswagen Golf BlueMotion

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Wto 8:00, 14 Sie 2007    Temat postu: Volkswagen Golf BlueMotion

Volkswagen na tegoroczny salon samochodowy we Frankfurcie szykuje nowość - ekonomiczną wersję swojego przeboju - kompaktowego modelu Golf nazwaną BlueMontion. Po małym Polo i dużym Passacie przyszedł czas na kompaktowego Volkswagena w wersji BlueMotion.
Z zewnątrz auto nie wiele różni się od normalnych wersji Golfa. Właściwie jednym elementem, który odróżnia tą wersję od pozostałych jest malutki znaczek BlueMotion na grillu i klapie bagażnika. Auto porusza się na 15-calowych felgach, na które nałożono opony w rozmiarze 195 / 65 R 15.
Pod maską pracuje 105-konne (nieśmiertelne Wink) 1.9 TDi. Auto średnio spala tylko 4,5 litra na 100 km, czyli o dokładnie 0,6 litra mniej niż seryjne 1.9 TDI/105 KM. Przy lekkiej nodze możemy przejechać na jednym, 55-litrowym, baku nawet 1200 km. Auto wydziela do atmosfery tylko 119 gram dwutlenku węgla na 1 km (seryjne 105-konne 1.9 TDi emituje "aż" 135 gramów na kilometr). Prędkość maksymalna Golfa BlueMotion została ograniczona elektronicznie do 190 km/h.
U naszych zachodnich sąsiadów oszczędny Golf dostępny będzie w dwóch wersjach wyposażenia - Trendline i Comfortline. VW Golf BlueMotion w wyposażeniu Trendline ma kosztować 20 615 Euro, czyli o 315 Euro więcej niż za Golfa 1.9 TDi Trendline.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) netcarshow.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1556
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Perła

PostWysłany: Wto 9:22, 14 Sie 2007    Temat postu:

Zwykły golfik Wink nic nadzwyczajnego hehe Smile Już wolę wersje Q Line bo tam przynajmniej dobre wyposażenie i fajny kolorek Smile ( Mam broszurki Q-Line co Kuba z Salonu VW ukradł bo ja tam nie wszedłem ( naprawde!) )
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 10:14, 14 Sie 2007    Temat postu:

Przemek napisał:
Mam broszurki Q-Line co Kuba z Salonu VW ukradł
Następny, mi tak mówili jak z BMW brałem, przecież one są tam po to żeby je brać Rolling Eyes

Przemek napisał:
ja tam nie wszedłem ( naprawde!) )
Hehe, Zapa ostatnio przez pół pasa w Borsku dygał na piechote bo nie chciał wsiąść do Astry, która nas podwoziła Mr. Green


A Golfik, no oszczędna wersja, i tyle.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
afryka




Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 174
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Toruń

PostWysłany: Wto 11:01, 14 Sie 2007    Temat postu:

Czym on sie różni od normalnej wersji ? Oprócz tego, że jest bardziej ekonomiczna? Golf jak Golf.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sąsiad




Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zielonej Góry

PostWysłany: Wto 12:19, 14 Sie 2007    Temat postu:

Mogliby już go sobie odpuścić, bo za rok, może 2 będzie nowa generacja Golfa...
Wolałbym Golfa z 1,4 TFSI ;] Mało pali a w miarę szybki xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:29, 14 Sie 2007    Temat postu:

No auto jest fajne tylko dlatego, że jest dobrze wyposażone. Będzie się dobrze sprzedawał na rynku, bo jeździ o kropelce no i jest od porządnej firmy. ja jednak wole GTI czy R32-ke
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapa




Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1409
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: od bociana.

PostWysłany: Wto 20:30, 14 Sie 2007    Temat postu:

No racja biegałem po pasie bo do opla nie wsiądę.... Zresztą ominąłem szerokim łukiem speedstera i GT bo szkoda kliszy na to. A co do Golfa to spala naprawdę mało... lae mój passat spala 5-6 litrów co też jest dobrym wynikiem a nie jest to odczywalna różnica do tych 4 litrów.... no i samochód większy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albee




Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:34, 14 Sie 2007    Temat postu:

Podejrzewam, że auto różni sie od zwykłego Golfa tym, że ma niższe spalanie i mniej zanieczyszcza środowisko w Niemczech jego właścicielom przysługują specjalne dopłaty/zniżki/zwrot podatku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżony
VIP



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawichost/Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:10, 15 Sie 2007    Temat postu:

Albee napisał:
Podejrzewam, że auto różni sie od zwykłego Golfa tym, że ma niższe spalanie i mniej zanieczyszcza środowisko w Niemczech jego właścicielom przysługują specjalne dopłaty/zniżki/zwrot podatku.

a wystarczy czytać co napisane jest w temacie Rolling Eyes

Auto średnio spala tylko 4,5 litra na 100 km, czyli o dokładnie 0,6 litra mniej niż seryjne 1.9 TDI/105 KM. Przy lekkiej nodze możemy przejechać na jednym, 55-litrowym, baku nawet 1200 km. Auto wydziela do atmosfery tylko 119 gram dwutlenku węgla na 1 km (seryjne 105-konne 1.9 TDi emituje "aż" 135 gramów na kilometr).
A samochód wygląda jak Golf, czyli w ogóle nie wygląda Twisted Evil mogli by już przestać klepać te Tdi, bo ciągłe bazowanie i ulepszanie konstrukcji Fiata sprzed 20 lat jest dla mnie lekko żenujące,gwoli przypomnienia common-rail debiutował w Alfie Romeo i Mercedesie już 10 lat temu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Emil90
Administrator



Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:45, 15 Sie 2007    Temat postu:

Dżony napisał:
mogli by już przestać klepać te Tdi bo ciągłe bazowanie i ulepszanie konstrukcji Fiata sprzed 20 lat jest dla mnie lekko żenujące


To jest konstrukcja VW nie Fiata, a tak po za tym pierwsze TDi o pojemności 2.5 wyszło w 1989 roku, a o pojemności 1.9 dwa lata później, po co robić nową konstrukcje jak ta konstrukcja jest bardzo dobra i tak samo mocna jak mercedesowska, chociaż CDI ma lepszą kulturę pracy podobnie jak diesle od BMW.


Ostatnio zmieniony przez Emil90 dnia Pią 23:11, 11 Gru 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżony
VIP



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawichost/Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 14:52, 15 Sie 2007    Temat postu:

Diesel typu TDi debiutował po raz pierwszy w Fiacie Croma w 1987r bodajże, ale Fiat uznał tą technikę za nierozwojową i sprzedał prawa do niej VW, 16 lat temu to pierwsze TDi debiutowało w samochodach VAG.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mr_Mar
VIP



Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:29, 15 Sie 2007    Temat postu:

W przemyśle motoryzacyjnym średni czas produkcji jednostek napędowych wynosi ok 30 lat. A więc po to ulepszać tą jednostkę, która może ma nawet i 20 lat już, żeby ona jeszcze na siebie zarobiła. Nie ma co się martwić Audi już od wielu lat ma opracowane nowe jednostki, które o wiele lat świetlnych przeskoczą Common Rail, ale zarząd VAG chce jeszcze zarobić na TDi co im nieźle wychodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżony
VIP



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawichost/Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:35, 29 Gru 2009    Temat postu:

Sorki za odkop ale w końcu znalazłem to co było przedmiotem sporu między mną a Emilem [link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Emil90
Administrator



Dołączył: 30 Maj 2006
Posty: 1241
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 18:01, 29 Gru 2009    Temat postu:

Fiat jako pierwszy wprowadził bezpośredni wtrysk to wiem od jakiegoś czasu, ale nadal nie wiem nic na temat czy Fiat uznał tą technikę za nierozwojową i sprzedał prawa do niej VW czy też nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżony
VIP



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawichost/Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:57, 29 Gru 2009    Temat postu:

Emil90 napisał:
Fiat jako pierwszy wprowadził bezpośredni wtrysk to wiem od jakiegoś czasu, ale nadal nie wiem nic na temat czy Fiat uznał tą technikę za nierozwojową i sprzedał prawa do niej VW czy też nie.

Z tego wynika ,że nie sprzedał Wink możliwe ,że na niej bazował bo konstrukcyjnie te silniki są bardzo zbliżone.
Raczej dość wcześnie uznał ją za nierozwojową skoro na początku lat 90tych(w 1993r) zaczął pracować nad CR.
Czyli prawda leży po środku Smile ale to Ty miałeś rację bo konstrukcja jest VW .
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin