Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Brabus] Mercedes G-klasa V12 S Biturbo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pią 8:22, 20 Lut 2009    Temat postu: [Brabus] Mercedes G-klasa V12 S Biturbo

Brabus przedstawił światu swoje najnowsze dzieło - Mercedesa klasy G V12 S Biturbo.
Auto z zewnątrz od zwykłej G-klasy różni się nowym zderzakiem z przodu, światłami do jazdy dziennej z diod LED, progami. Z tyłu ta tuningowana G-klasa nie ma koła zapasowego na drzwiach bagażnika. Oprócz tego auto porusza się na nowych 6-ramiennych (ramiona podwójne) felgach polakierowanych na czarno, które mogą być w rozmiarze od 20 do 22 cali.
Wewnątrz mamy dywaniki z logo firmy tuningowej, nowe zegary (wyskalowane do 280 km/h). Pasażerowie tylnej kanapy mogą oglądać film na DVD na ekranach LCD umieszczonych w zagłówkach przednich foteli.
Pod maską Mercedesa G-klasy V12 S Biturbo pracuje dwunastocylindrowy silnik, który seryjnie miał 5.5 litra pojemności. Panowie z Brabusa rozwiercili go do 6.3 litra. Porobili kilka zmian i wycisnęli z niego 700 koni mechanicznych mocy oraz moment obrotowy wynoszący astronomiczne 1320 Nm, który musiał zostać elektronicznie ograniczony do 1100 niutonometrów. Osiągi, jak na auto ważące około 2 (lub nawet ponad) ton, są bardzo, bardzo, bardzo dobre - sprint do 100 km/h: 4,3 sekundy i prędkość maksymalna ograniczona elektronicznie do 240 km/h. Jednak po zdjęciu tej blokady ten Mercedes pojedzie jeszcze o 20 km/h szybciej (czyli 260 km/h).
Za tak zmodyfikowanego Mercedesa klasy G trzeba odpowiednio zapłacić. Cena tej G-klasy V12 S Biturbo zmodyfikowanej przez Brabusa to 379 000 €.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) netcarshow.com

P.s. [link widoczny dla zalogowanych] znajdziesz więcej zdjęć tego auta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżony
VIP



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawichost/Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:08, 20 Lut 2009    Temat postu:

Konkretna fura dla prawdziwych mężczyzn. Wielki czarny madafaka z jeszcze większym silnikiem baaardzo mi to odpowiada Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pią 13:02, 20 Lut 2009    Temat postu:

Mi to auto z zewnątrz bardzo się podoba. Jest świetny. W środku też. A silnik? Oczywiście też jest świetny. A osiągi są świetne jak na auto o areodynamice szafy z podwyższonym zawieszeniem na 4 kółkach Wink
Powiem, że chciałbym mieć takie auto w garażu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albee




Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:35, 20 Lut 2009    Temat postu:

Mi za to bardzo NIE PODOBA się to co zrobili z klasą G. Auto, które było pojazdem strice terenowym zamieniono w bulwarówkę, która do tego będzie daleko w tyle za innymi autami w tej klasie w kwestii oferowanego komfortu.

Jestem BARDZO na nie, choć muszę przyznać, że z zewnątrz prezentuje się zabójczo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:11, 20 Lut 2009    Temat postu:

Ładnie się prezentuje i od razu widać że to fura dla faceta i tu kończą się plusy, bo nie wiem po co taki sinik w terenówce a Brabus raczej nie jest specjalistą od robienia aut do jazdy w terenie, a szybką jazdę na zakręcie w takim samochodzie wyobrażam sobie na każdej części tylko nie na kołach, mi wystarczyłby seryjny G.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X2400




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew koło Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:32, 20 Lut 2009    Temat postu:

Seryjny G jest lepszy, ten ma za duży silnik i nie jest od tunera który się zna na małym off-roadzie Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan1906




Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:09, 25 Lut 2009    Temat postu:

Dali czadu z tym tuningiem. Wg mnie auto jest na prawdę super. Taki silnik robi wrażenie. A wnętrze: hmm miodzio.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin