Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[ENCO] Gladiator 700 GT Biturbo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Sob 7:41, 10 Paź 2009    Temat postu: [ENCO] Gladiator 700 GT Biturbo

Niemiecka firma ENCO zaprezentowała zdjęcia oraz informacje na temat swojego najnowszego "dziecka" - Gladiator 700 GT Biturbo.
W zasadzie Gladiator 700 GT Biturbo to zmodyfikowane Porsche Cayenne Turbo. Z zewnątrz najbardziej widoczną zmianą jest malowanie - inny kolor części drzwi i pasek na kalpie bagażnika. Poza tym dla laika to zwykłe Cayenne. Jednak z przodu zauważymy nową siatkę w zderzaku, nową, bardziej "pociętą" wlotami powietrza maskę. Samochód otrzymał również nowe progi, które idealnie łączą się z poszerzeniami błotników. Z tyłu mamy nowy spojler dachowy, wygładzoną klapę bagażnika oraz nowy zderzak z dyfuzorem i centralnie umieszczoną końcówką układu wydechowego o nietypowym kształcie. Całości dopełniają nowe, dwukolorowe, 23-calowe felgi z oponami, a raczej walcami, w rozmiarze 315/25R23 i obniżone zawieszenie.
O ile z zewnątrz to Porsche wygląda w miarę normalnie, tyle o środku nie można tego powiedzieć. Gdy otworzymy drzwi zauważymy klatkę bezpieczeństwa jak w Porsche 911 GT3. Z tego też samochodu pochodzą cztery kubełkowe fotele, którymi zastąpiono seryjne fotele i tylną kanapę. Wewnątrz mamy dużo czerwonych wstawek. Fotele pokryte są skórą i alcantarą.
Jednak te zmiany wewnątrz nie są tylko, by pochwalić się kolegom. Pod maską bowiem kryje się podrasowana aż do 700 KM mocy jednostka napędowa. Generuje ona aż 850 Nm momentu obrotowego. To 2,5 tonowe auto katapultuje się do 100 km/h w 4,5 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 290 km/h.
Tuner popracował także nad hamulcami. Dlatego z przodu mamy tarcze o średnicy 410 mm z 12-tłoczkowymi zaciskami, a z tyłu 380 mm i 4-tłoczkowe zaciski.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) worldcarfans.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin