Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Hamann] BMW X5

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Śro 22:07, 30 Sty 2008    Temat postu: [Hamann] BMW X5

Niemiecki tuner Hamann postanowił zmienić większy SUV firmy BMW, czyli X5.
Z przodu zauważymy pomalowane na czarno "nerki", nakładkę na dolną część zderzaka. Z tyłu również dodano dokładkę na zderzak (wystają z niej cztery końcówki układu wydechowego) a także spojler na klapie bagażnika. Wyglądu dopełnia kilka modeli felg, które są dostępne w rozmiarze od 20 do 22 cali. Auto ma również nowe zawieszenie, dzięki któremu auto "siedzi" o 40 mm niżej niż seria. Poza tym auto wyposażono jeszcze w poszerzenia nadkoli, by zmieściły się w nich nowe felgi wraz z oponami.
Wewnątrz auta pojawiło się kilka sportowych dodatków. Są to: aluminiowe nakładki na pedały, nowa skórzano-zamszowa kierownica oraz wstawki z włókna węglowego na konsoli centralnej, tunelu środkowymi i listwie biegnącej przez deskę rozdzielczą oraz drzwi.
Modyfikacji mechanicznej poddano cztery silniki:
- ośmiocylindrowy benzynowy 4.8. Seryjnie dysponuje 355 końmi mechanicznymi. Po zmianach ma 373 KM.
- drugim silnikiem zasilanym benzyną, który został poddany modyfikacją jest 3.0 si, który ma seryjnie 272 KM i 315 Nm momentu obrotowego. Po zmianach ma moc 286 KM i moment obrotowy równy 340 Nm.
- silnik 3.0 d, który seryjnie ma 235 koni i 520 niutonometrów momentu obrotowego został zmodyfikowany tak, że ma teraz 265 KM i 600 Nm,
- i ostatnim zmodyfikowanym silnikiem jest również silnik wysokoprężny. Jednak ten ma oznaczenie 3.0sd i seryjnie ma moc 286 KM oraz moment obrotowy wynoszący 580 niutonometrów. Po zmianach ma 320 koni mechanicznych i 660 Nm.
Panowie z Hamanna zadbali również o bezpieczeństwo podróżujących zmodyfikowanym X5 montując lepszy system hamulcowy. Teraz za każdym z kół znajduje się tarcza hamulcowa o średnicy 345 mm, na których znajdują się 6-tłoczkowe (z przodu) i 4-tłoczkowe (z tyłu) zaciski.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) worldcarfans.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Pią 19:36, 15 Lut 2008    Temat postu:

Z reguły lubię tuny Hamanna. I również teraz w tej kwestii nic się nie zmieniło.
Agresywnie, muskularnie, zadziornie - tak jak powinno być. Brakuje mi tylko jakiegoś 500-konnego benzyniaka Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin