Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Hennessey] Porsche 911 Turbo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sąsiad




Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zielonej Góry

PostWysłany: Śro 17:59, 11 Kwi 2007    Temat postu: [Hennessey] Porsche 911 Turbo

Od czasu kiedy na ulice wjechała nowa "Carerrka" Turbo, wiele fanów tuningu maczało w jej palce. Udanej lub mniej udanej modyfikowali jednego z najmocniejszych Porsche. Zazwyczaj tuning wyglądał tak: krzykliwy lakier, zmiana detali, lekkie "podkręcenie" silnika i za to wszystko klient płacił duże pieniądze. Wszystko zmiany zobaczyli nasi "ziomale" zza oceanu i postanowili zafundować trochę inny wymiar tuningu. Jaki? Skupić się niemalże na samym silniku. Ludzi, których stać na stuningowane Turbo, mają do wybory 3 poziomy modyfikacji. Seryjne Porsche 911 Turbo 997 dysponuje mocą 353 kW (480 KM) przy 6000 obr./min i momentem obrotowym 620 Nm w zakresie 1950 – 5000 obr./min. Pierwszy poziom modyfikacji firmy Hennessey Performance Engineering dotknął programu jednostki sterującej, filtra powietrza i układu wydechowego włącznie z katalizatorami i tłumikami, ciśnienia doładowania turbosprężarek itp, co po dokładnym zestrojeniu zwiększyło moc 6-cylindrowego boksera do 434 kW (590 KM). Na drugim stopniu modyfikacji oprócz wyżej wymienionych zmian przeprowadzono dodatkowo wymianę turbosprężarek. Po wymianie silnik doładowują sprężarki znanej firmy Garret, a moc podskoczyła do poziomu 478 kW (650 KM). Ostatni zestaw oferuje dodatkowo nowy kolektor dolotowy i chłodnice stłoczonego powietrza. Pozwoliło to uzyskać kolejne 50 KM, czyli razem 515 kW (700 KM). Hennessey Performance Engineering podkreśla, że wszystkie pakiety tuningowe poddano intensywnym testom w zwykłym ruchu, na torze i w laboratoriach.

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
(c) roadlook.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Śro 19:24, 11 Kwi 2007    Temat postu:

Ja wybieram ten trzeci zestaw... Smile Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Veyron




Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto piernika i Kopernika - Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:39, 11 Kwi 2007    Temat postu:

A ja wybieram... żadnego nie wybieram. Wolał już bym zwykła 911-stke. Ta i tak ma dużo mocy więc poco mi jeszcze więcej Confused
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Śro 19:49, 11 Kwi 2007    Temat postu:

Moze po to zeby miec jej jeszcze wiecej?
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kuba K.
Moderator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Śro 20:50, 11 Kwi 2007    Temat postu:

A najlepsze jest to, że jeździ szybciej niż wygląda:)
A o to chodzi moim zdaniem w tuningu superaut.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Śro 21:22, 11 Kwi 2007    Temat postu:

No wlasnie taki tuning mi sie podoba najbardziej... Z zewnatrz zmian nie widac a pod maska owszem..... Dla mnie bomba
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Czw 15:08, 12 Kwi 2007    Temat postu:

Powiedzieć o nim 'cicho-ciemny' raczej nie można xD
700 koników... Mniam ;] Tyle, że w zasadzie nie do wykorzystania na drodze...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Veyron




Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto piernika i Kopernika - Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 15:13, 12 Kwi 2007    Temat postu:

Właśnie tego nie rozumiem po co kupowac stuningowany Porsche który seryjnie ma już jakieś 400KM. W Polsce ani torów nie ma a na drogach to kazdy wie jakie bagno jest :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Czw 15:15, 12 Kwi 2007    Temat postu:

veyron napisał:
W Polsce ani torów nie ma a na drogach to kazdy wie jakie bagno jest :/


Nikt nie powiedzial, ze to ma byc tuning na polskie drogi, dla Polakow...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Veyron




Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto piernika i Kopernika - Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:01, 12 Kwi 2007    Temat postu:

MotoManiak napisał:
veyron napisał:
W Polsce ani torów nie ma a na drogach to kazdy wie jakie bagno jest :/


Nikt nie powiedzial, ze to ma byc tuning na polskie drogi, dla Polakow...


Ale zdaje się że żyjemy w takim kraju jak Polska i mamy jakieś 120 kilometrów autostrad a w Niemczech na Autobanach nie dość że nie ma ograniczenia prędkości to drogi sa bardzo wysokiej jakości Very Happy A więc to nie jest samochód do Polski Twisted Evil
EOT
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kavior




Dołączył: 15 Sie 2006
Posty: 458
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Centrum Dowodzenia Światem

PostWysłany: Czw 16:52, 12 Kwi 2007    Temat postu:

Za każdym razem piszesz EOT, a sam ten off-topic robisz...:/ Po co? :/

Co do samochodu - no Porsche jak Porsche - jak się może nie podobać Very Happy Fakt, nie na polskie drogi, aczkolwiek na pewno w Polsce zobaczymy mniej tych sztuk aniżeli w Niemczech... Generalnie to "już" się takim można zacząć wozić... Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 20:02, 15 Kwi 2007    Temat postu:

Ja tam bym wolał jakąś 911 od ruf`a.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin