Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Novitec] Ferrari Scuderia Spider 16M

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X2400




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew koło Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:00, 03 Lip 2009    Temat postu: [Novitec] Ferrari Scuderia Spider 16M

Włoska firma tuningowa Novitec zaprezentowała swoje najnowsze "dziecko".
Zmiany z zewnątrz są małe, ale zauważalne. Nowe, 20-calowe, 5-ramienne felgi w kolorze czarno żółtym, na których znalazł się dobrze znany nam czarny koń, przednie i tylne światła oraz kierunkowskazy wykonano w czarnym kolorze.
Zmiany wewnątrz auta są także niewielkie. Nowa jest spłaszczona u dołu sportowa kierownica, która została pokryta skórą oraz karbonem. Prócz tego nowe łopatki zmiany biegów z włókna węglowego i aluminiowe pedały, kabina może być także wykończona w dowolnym kolorze.
Dla lepszego prowadzenia samochodu tuner oferuje opony o rozmiarze 235/30 z przodu i 325/25 z tyłu od Pirelli. Ponadto w aucie obniżono środek ciężkości. W celu poprawy użyteczności Ferrari w codziennym użytkowaniu zastosowano system hydraulicznego podnoszenia przedniej osi. Po naciśnięciu jednego przycisku przód podnosi się o 40 mm, co umożliwia pokonanie zmory sportowych aut, czyli wysokich krawężników czy progów zwalniających. Zawieszenie automatycznie wraca do normalnej pozycji po przekroczeniu 80 km/h.
Noviteca napędza zmodyfikowana ośmiocylindrowa jednostka o pojemności 4.3 litra. Novitec wzmacnia go dwoma kompresorami (Novitec Rosso Race Bi-Compresso) oraz zmienia oprogramowanie. Nie zapomniano także o wydajniejszym układzie chłodzenia. Silnik ma teraz moc 696 koni mechanicznych i moment obrotowy wynoszący 682 niutonometry. Auto rozpędza się do 100 km/h w trzy i pół sekundy, do 200 km/h w 9,7 s, a do 300 km/h w 23,8 sekundy. Jego prędkość maksymalna wynosi 330 km/h. Trzeba tylko uważać, by nie urwało nam głowy. Koszt wyłącznie przeróbek silnika to 47 tys. euro.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) motorauthority
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Sob 7:33, 04 Lip 2009    Temat postu:

Auto nawet mi się podoba. Zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz.
Fajnie, że panowie z Noviteca pogrzebali nieco przy silniku. Wg mnie auto jest wystarczająco szybkie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin