Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Targi SEMA- Volvo C30 razy trzy

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Pią 21:55, 03 Lis 2006    Temat postu: Targi SEMA- Volvo C30 razy trzy

Na tegorocznych targach motoryzacyjnych SEMA w Las Vegas przedstawiono trzy szalone wariacje na temat Volvo C30...

Pierwszą z nich jest Heico, którego poznaliśmy już w tym temacie, więc tutaj rozpisywać sie na jego temat nie będę...

Silnik: R5 Turbo
Pojemność: 2521 cc
Moc: 300 KM
Moment obrotowy: 422 NM

Hamulce: Wentylowane tarcze, ABS
Opony: 8x18"
Napęd: AWD

Przyspieszenie (0-100 km/h): 5.8 s
V-max: 210 km/h (ograniczona elektr.)


[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Następny jest iPd i tu już jest duża różnica co do poprzednika... Smile Jest bardziej stylowy i ma "klasę" o ile tak można się wyrazić...
W tym wypadku również spotykamy się z rzędowym pięciocylindrowcem, ale doładowanym przez połączenie sprężarki Lysholma 1200AX i turbosprężarki KKK K04. Jaki efekt? Drobne 368 koni i 555 niutonów, a to wszystko tym razem na przedniej osi... Czemu? Niewiadomo...
Do środka dostajemy się przez skrzydlate drzwi, bardzo podobne do tych ze starego Merca 300SL. Jak już zasiądziemy to możemy się rozkoszować wszędobylską alcantarą i multimedialnym systemem Alpine...

Silnik: R5 Turbo
Pojemność: 2521 cc
Moc: 368 KM
Moment obrotowy: 555 NM

Hamulce: Wentylowane tarcze, ABS
Opony: R17
Napęd: FWD


[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


No i wreszcie ostatni etap tej "ewolucji"

Evolve

Tu jest naprawdę bardzo ciekawie Smile
Tu już nie chodzi o styl, chociaż tego też nie brakuje, tu najważniejszy jest "sport"...
Nadwozie ekstremalnie poszerzono, przód wydłużono o 15 centymetrów ze względu na regulowany spojler, zaś z tyłu na dole wylądował dyfuzor, a o góry całkiem spora lotka...

Po co to wszystko...?
Aby opanować 507 koni drzemiących pod maską...
Tak, oczy was nie mylą. Ma dokładnie taką samą moc jak BMW M5... Ma również 637 niutonometrów... Tu już się spotykamy z napędem na "cztery łapki" i wyczynowym sprzęgłem Haldex... Na drodze trzymają nas 19 calowe koła obute w oponki 285/30 z przodu i 335/25 z tyłu...
Jeśli jednak czasem czujemy potrzebę wychamowania to mamy do tego 386 milimetrowe tarcze z czernastotłoczkowymi (!!) zaciskami z przodu i średnicy 368 mm z sześciotłoczkowymi zaciskami z tyłu.
We wnętrzu zmian niewiele, ograniczono się tylko do kilku detali świadczących o niezwykłości tego autka...

Silnik: R5 Turbo
Pojemność: 2521 cc
Moc: 507 KM
Moment obrotowy: 637 NM

Hamulce: Wentylowane tarcze, ABS
Opony: 285/30 i 335/25 R19
Napęd: AWD


[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(c)rsportscars.com
(c)readlook.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kuba K.
Moderator



Dołączył: 08 Cze 2006
Posty: 712
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Tarnów

PostWysłany: Sob 12:25, 04 Lis 2006    Temat postu:

Całkiem fajne modyfikacje.... Ciekawie wystylizowane modyfikacje iPD i EVOLVE robią wrażenie... Całkiem mocne silniki i lekka buda to mieszanka wybuchowa.....taka mała rakieta na kółkach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 13:09, 04 Lis 2006    Temat postu:

Dopadłem jeszcze tapetki z tymi cudeńkami Smile

Heico
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]



iPd
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


Evolve
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]


I wszystkie razem Smile
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]



(c)speedycars.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapa




Dołączył: 21 Cze 2006
Posty: 1409
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: od bociana.

PostWysłany: Sob 14:15, 04 Lis 2006    Temat postu:

iPd podoba mi się najbardziej... i wydaje mi się że takim czymś można by się bujać na codzień... inna sprawa jest z Evolve... Samochodzik musi mieć niezłego kopa... ale nie podobaja mi się.... i do tego ma aluski jak BMW M5/M6 od Hamanna... przy takiej mocy dobrze że jest klatka bezpieczeństwa... ale..brakuje kubełków...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sąsiad




Dołączył: 19 Lip 2006
Posty: 1412
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Zielonej Góry

PostWysłany: Nie 13:16, 05 Lis 2006    Temat postu:

Wszystkie maja się wyrózniac i się wyrózniaja . Po to zostały stworzone. I to jest ,,fajne". Co do kwesti, który mi sie najbardziej podoba, tu wygrywa C30 Heico. Miałem mieszane uczucia co do tego samochodu, ale z tej trójki podoba mi sie najbardzej. Dwa pozostałe są zbyt ,,,raziste" jak dla mnie. Musze powiedziec, że Heico spodobał mi się i to nawet bardzo. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Nie 13:31, 05 Lis 2006    Temat postu:

No właśnie mi też Heico najbardziej przypadł do gustu ze względu na styl w jakim jest zachowany, czyli styl snowboardowy, jak widać po pierwszym zdjęciu, z resztą samochód był budowany przy współpracy z Burtonem Smile

Jednak ciągnie mnie też do szaleństwa zawartego w Evolve, jego moc, napęd i cała ta "sportowość" po prostu mnie przyciąga Smile

A co do iPd, to jakoś mi się wogóle nie widzi... Te drzwi otwierane do góry, fajny gadżet, ale nie w hatchbacku, już wolałbym normalne "lambodoors'y"...
No i bagażnik, cały zajęty przez dwie wielkie butle nitro... Też fajne, ale tylko na zlotach tuningowych, bo w normalnym użytkowaniu "trochę" niepraktyczne...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin