Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Porsche 911 - face lifting
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pon 19:24, 08 Lut 2010    Temat postu: Porsche 911 Turbo S

Porsche zaprezentowało kolejną odmianę modelu 911. Tym razem to Turbo S.
Czym różni się z zewnątrz Turbo S od zwykłego Turbo? Laik powie, że niczym. Jednak jest pewna różnica - to nowe, 19-calowe aluminiowe felgi.
Wewnątrz mamy sportowe fotele, trójramienną kierownicę z aluminiową wstawką, nawigację satelitarną i wiele innych rzeczy.
Wersję Turbo S napędza sześciocylindrowy silnik typu boxer o pojemności 3.8 litra. Ma on o 30 KM więcej niż Turbo, czyli ma ich 530. Prócz tego posiada 700 niutonometrów momentu obrotowego. Silnik przekazuje swoje możliwości na cztery koła za pomocą dwusprzęgłowej 7-stopniowej skrzyni PDK. Rozpędza on to auto do 100 km/h w 3,3 sekundy, do 200 km/h w 10,8 sekundy, a niczym nieograniczona prędkość maksymalna wynosi 315 km/h. Do wyposażenia standardowego 911 Turbo S należą ceramiczne hamulce.
Ceny Porsche 911 Turbo S w Niemczech to 173 241 Euro za wersję Coupe oraz 184 546 Euro za wersję Cabrio.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) netcarshow.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakor




Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Śro 16:02, 15 Wrz 2010    Temat postu:

Oferta firmy Porsche jest raczej skromna, przez co wielu kierowców nie może znaleźć wśród pojazdów tej marki auta, które odpowiadałoby ich

Wkrótce ma się to jednak zmienić, bowiem na salonie samochodowym w Paryżu firma zaprezentuje światu swoje najnowsze dziecko.

Nie ma się jednak co łudzić - zarząd Porsche nie postanowił wcale uderzyć w gusta masowego odbiorcy.


Inżynierowie Porsche ułatwili jednak wybór obrzydliwie bogatym szczęściarzom, którzy do tej pory nie mogli zdecydować się pomiędzy 911 w wersji carrera S a bezkompromisowym GT3... Rozwiązanie tego dylematu nazywa się 911 GTS.

Wizualnie samochód niewiele różni się od 911 carrera 4, ale najważniejsze zmiany kryją się pod karoserią. 3,8-litrowy silnik rozwija moc 408 KM (o 23 KM więcej niż standardowe S i 27 KM niej niż w przypadku GT3). W stosunku do carrery S bez zmian pozostał maksymalny moment obrotowy (420 Nm) ale dzięki zoptymalizowanej geometrii układu dolotowego dostępny jest on przy 4200 obr./min (o 200 obr./min szybciej niż w carrerze S).

Napęd, za pośrednictwem ręcznej, sześciostopniowej skrzyni biegów trafia na koła tylne. Na zamówienie model GTS będzie dostępny z dwusprzęgłową, zautomatyzowaną przekładnią PDK o siedmiu przełożeniach.

Porsche 911 GTS

Osiągi, do czego Porsche zdążyło nas już przyzwyczaić, są więcej niż dobre. Pierwsza setka pojawia się na prędkościomierzu zaledwie po czterech sekundach, prędkość maksymalna to aż 306 km/h. Średnie zużycie paliwa - przynajmniej jeśli ufać danym technicznym - wynosi 10,2 l/100 km.

Auto oferowane będzie w dwóch wersjach nadwoziowych: jako coupe i kabriolet. Samochód trafi do salonów na początku przyszłego roku.
[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
INTERIA.PL.autoblog.com

http://www.youtube.com/watch?v=aCcy48mY3hY&feature=player_embedded

Poprawiłem fotki, bo rozwalały forum na szerokość. *Poorwich


Ostatnio zmieniony przez Drakor dnia Śro 19:14, 15 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Czw 6:57, 16 Wrz 2010    Temat postu:

Bardzo podoba mi się nowa wersja 911-tki. Niewiele różni się od podstawowej wersji, ale jest OK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X2400




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew koło Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 13:57, 18 Wrz 2010    Temat postu:

Urzekł mnie ten "dyfuzor", mimo czasu sylwetka 911 nie nudzi mi się..
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Wto 11:10, 21 Wrz 2010    Temat postu: Porsche 911 (997) Speedster

Porsche zaprezentowało zdjęcia oraz informacje na temat jednej z ostatnich wersji 911-tki obecnej generacji - Speedster.
Z przodu mamy podkładkę pod przednim zderzakiem. Z boku zauważymy nowe progi. Z tyłu w oczy rzucą nam się nowe diodowe lampy oraz "nakładka" w miejscu, gdzie w normalnej 911-stce Cabrio jest miejsce za tylnymi siedzeniami. Poza tym Speedster, w odróżnieniu od Cabrio, nie ma żadnego składanego dachu, więc przejażdżki trzeba dobrze planować. Auto jest z tyłu szersze o 44 mm od zwykłej 911-tki. Tylko w 911 Speedster dostępny będzie widoczny na zdjęciach lakier - Pure Blue. Klienci będą mieli jednak wybór między kolorami 911 Speedster - jeśli nie spodoba im się ten niebieski mogą (za darmo) wybrać biały lakier. Samochód swoim wyglądem nawiązuje do pierwszego auta z nazwą Speedster w gamie Porsche - modelu 356 Speedster.
Wnętrze niewiele różni od innych 911. Mamy tutaj wstawki w kolorze nadwozia na desce rozdzielczej. Także fotele mają akcenty w takim samym kolorze co karoseria.
Porsche 911 Speedster napędza silnik z odmiany GTS - 6-cylindrowy boxer o pojemności 3.8 litra i mocy 408 KM. Napęd przekazywany jest poprzez 7-stopniową skrzynię PDK na tylną oś.
911 Speedster zostanie oficjalnie zaprezentowane podczas zbliżającego się salonu samochodowego w Paryżu. Porsche 911 Speedster powstanie w limitowanej liczbie egzemplarzy - dokładnie tylko 356 sztuk. Każdy egzemplarz 911 Speedster ma kosztować 258 000 Euro.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) autoblog.nl


Ostatnio zmieniony przez poorwich dnia Wto 11:12, 21 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Drakor




Dołączył: 26 Lip 2010
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Czw 23:06, 23 Wrz 2010    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
(c)autoblog.nl
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin