Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Volkswagen Golf VI (2009)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mr_Mar
VIP



Dołączył: 24 Lis 2006
Posty: 1751
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:41, 06 Sie 2008    Temat postu:

Dla mnie najładniejsza była 4-ta odsłona Golfa. Ten niestety jakoś mi nie podchodzi. Silniki może ma fajne, ale jakoś całość nie ma tego czegoś.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albee




Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:55, 06 Sie 2008    Temat postu:

Zgadzam się z tym, że 4 generacja była najładniejsza. Piąta nie była jakoś specjalnie brzydka, ale była przerażająco nudna. Szóstka jest i nudna i brzydka. :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Finiek1989




Dołączył: 18 Cze 2008
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Perła

PostWysłany: Sob 13:40, 09 Sie 2008    Temat postu:

Brawo...



dla nowego Bravo, a Golf niech spada na drzewo Razz I chowa sie z tym modelem Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wianek




Dołączył: 02 Sie 2006
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 0:53, 11 Sie 2008    Temat postu:

a mi sie podoba Razz

i znajac zycie bedzie kupowany jak swieze buleczki Wink

Zreszta ... kazdy golf pieknieje z czasem xD
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wporwany




Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:35, 12 Sie 2008    Temat postu:

Porządny jak to Volkswagen, ale szczerze mówiąc Golf piątej generacji był lepszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Wto 17:09, 24 Mar 2009    Temat postu: VW Golf VI GTI

Nadeszła ta chwila - Volkswagen zaprezentował Golfa GTI szóstej generacji.
Auto od zwykłego Golfa różni się nowym przednim zderzakiem, znaczkiem GTI na atrapie, która ma czerwoną obwódkę, nowymi progami. Z tyłu mamy spojler nad klapą bagażnika, znaczek GTI i nowy zderzak z dwoma końcówkami wydechu. Auto porusza się na felgach, których wzór jest taki sam jak w Golfie GTI V.
Wnętrza Golfa GTI VI jest na pierwszy rzut oka identyczne jak to w innych Golfach szóstej generacji. Różni się jednak detalami jak kierownica przeszyta czerwoną nicią i z tabliczką z napisem GTI, aluminiowymi nakładkami na pedały i nowymi przednimi fotelami.
Pod maską Volkswagena Golfa VI GTI pracuje dwulitrowy motor TSI. Jednak nie ma on 200 KM mocy. Ma ich 210, a moment obrotowy wynosi 280 Nm. Auto do 100 km/h rozpędza się w 6,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna wynosi 240 km/h. Wg producenta średnie spalanie najnowszej generacji GTI ma wynosić 7,4 litra benzyny na 100 km.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) netcarshow.com

P.s. [link widoczny dla zalogowanych] znajdziesz więcej zdjęć tego auta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albee




Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:56, 24 Mar 2009    Temat postu:

Z zewnątrz ZUPEŁNIE nie rzuca się w oczy.
Niemcy biją kolejne rekordy nudności samochodów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Wto 18:01, 24 Mar 2009    Temat postu:

Wg mnie Golf GTI VI z zewnątrz jest całkiem ładny (prócz tyłu ze światłami od Touarega, które mi tu nie pasują). W środku podoba mi się.
Silnik również mi się podoba.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżony
VIP



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawichost/Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 23:05, 28 Mar 2009    Temat postu:

Za Golfem nigdy nie przepadałem ale VI mi się nawet podoba wygląda nieźle, ma dobre silniki i przystępną cenę w tej chwili to jeden z moich faworytów w tej klasie.
Ale i tak kupiłbym Bravo Twisted Evil
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pon 17:38, 30 Mar 2009    Temat postu: VW Golf VI GTD

Najbardziej sportowe wersje VW Golfa kojarzą nam się zazwyczaj z benzynową jednostką z turbodoładowaniem. Panowie z VW przypomnieli sobie jednak, że kiedyś robili mocne Golfy z oznaczeniem GTD.
I tak powstał Golf VI GTD. Auto ma taki sam body kit jak GTI. Różni się detalami jak - znaczek GTD zamiast GTI, chromowaną obwódką grilla oraz nowymi, 17-calowymi felgami, które montowane będą tylko w Golfie VI GTD.
Wewnątrz auta znajdziemy bardziej sportowe przednie fotele. Tapicerka foteli i kanapy jest w kratkę (tak jak w GTI). Zmiany wewnętrzne w stosunku do GTI to obrotomierz i znaczek GTD na kierownicy.
Pod maską Golfa VI GTD pracuje silnik dwulitrowe TDI, które osiąga moc 170 KM i moment obrotowy wynoszący 350 Nm (w zakresie od 1750 do 2500 obr./min.). Auto rozpędza się do 100 km/h w 8,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 222 km/h. Średnie spalanie wg producenta ma wynosić 5,3 litra ropy na 100 km.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) netcarshow.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spyra78




Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:04, 30 Mar 2009    Temat postu:

muszę się podpisać pod tym co napisał Dżony(może tylko nie kupił bym Bravo;) )...
Wracając do Golfa to szczerze zaczął mi się podobać środek ostatniej wersji ( tu znowu małe ale, a mianowicie te fotele w kratke - jak na działce;) ). Wszystko jest na swoim miejscu, niczego nie trzeba szukać i przyzwyczajać sie zbyt długo(tak mi się wydaje. Nie siedziałem w ww aucie)...
Mimo, że autko mi się podoba z zewnątrz i z zewnątrz to jednak nie ma w nim tego "czegoś" co podbija cisnienie. Jakoś nie przemawiają do mnie te 170 "tarpanów" ani silniki D w wersjach mających sportowe ambicje( chociaż zdaję sobie sprawę, że technika skoczyła i to znacząco więc z diesla można też czerpać moc i to przez duze M...)...
Nowy golf bardziej na tak niż na nie... najszybszym GTI ze znaczkiem Golf pozostanie jednak pierwszy, lekki i zgrabny golfik I... później było juz tylko słabiej, ciężej...

wolę jednak zapach benzyny...Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pon 18:30, 30 Mar 2009    Temat postu:

Golf VI GTD to ciekawe auto... dla tych, co troszczą się o naszą matkę Ziemię i chcą się przemieszczać szybko, a jednocześnie oszczędnie (spalając niewielkie ilości paliwa) i ekologicznie (emitując mniej dwutlenku węgla do atmosfery).
Podtrzymam moje zdanie co do wyglądu zewnętrznego Golfa - GTD tak jak i reszta nie podoba mi się z zewnątrz.

Jednak jeśli miałbym już wybierać między VI GTI a VI GTD to wybrałbym GTI.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
spyra78




Dołączył: 30 Mar 2009
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 18:47, 30 Mar 2009    Temat postu:

poorwich napisał:
dla tych, co troszczą się o naszą matkę Ziemię i chcą się przemieszczać szybko[...] i ekologicznie (emitując mniej dwutlenku węgla do atmosfery).


wg mnie mały ma wpływ na środowisko emisja co2 samochodów... cała ta "afera" o ocieplanie się klimatu... ekolodzy to, ekolodzy tamto ... że lepiej diesel bo ekologia, a teraz jeszcze lepiej elektycznie bo bezemisyjnie... ale nikt nie wspomina o tym, ze ten prąd do naładowania akumulatorów trzeba skądś pobrać, a żeby go wyprodukować trzeba paliwa, więc... koło się zamyka.... chyba troszke zacząłem odbiegać od tematu golfika;). stop.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Wto 18:26, 15 Wrz 2009    Temat postu: VW Golf R20

Volkswagen zaprezentował najmocniejszą wersję VI generacji Golfa - model R20.
Od zwykłej wersji R20-tka różni się nowym przednim zderzakiem z większymi wlotami powietrza, grillem ze znaczkiem R, reflektorami jak z GTI/GTD. Z boku auto prezentuje się poprawnie. Z tyłu mamy spojler nad tylną szybą, znaczek R na klapie bagażnika, nowe, diodowe tylne lampy oraz zderzak z dyfuzorem i centralnie umieszczonymi dwoma końcówkami układu wydechowego. Auto dostępne jest jako 3- i 5-drzwiowy hatchback. Całość stoi na 18-, w serii, bądź 19-calowych, za dopłatą, felgach.
Wnętrze niemal niczym nie różni się od normalnego Golfa. Kierowca i pasażer z przodu siedzą na nowych, bardziej wyprofilowanych siedzeniach z wyszytym logiem R na zagłówkach. Inna jest też obszyta skórą, nieco spłaszczona kierownica.
Pod maską VW Golfa R20 pracuje dwulitrowy, turbodoładowany silnik TFSI o mocy 265 KM i momencie obrotowym wynoszącym 320 Nm. Napęd przekazywany jest na wszystkie koła (4Motion) za pośrednictwem skrzyni DSG. Auto rozpędza się do 100 km/h w 5,7 s, a jego prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h.
Oficjalna premiera tego auta nastąpi podczas rozpoczynającego się w tym tygodniu Frankfurt Motor Show.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) netcarshow.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X2400




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew koło Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:08, 15 Wrz 2009    Temat postu:

Bardzo podoba mi się ten Golfik Smile Jedyna słuszna wersja VI generacji, wygląda dokładnie tak jak powinien wyglądać usportowiony samochód tej klasy. Fajnie musi latać z taką mocą Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin