Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Volkswagen Golf VI (2009)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pon 7:15, 04 Sie 2008    Temat postu: Volkswagen Golf VI (2009)

Do internetu przeciekły pierwsze oficjalne zdjęcia oraz informacje na temat nowej generacji kompaktowego auta Volkswagena - Golfa 6. generacji.
Jeśli chodzi o design to w dalszym ciągu jest to bardziej ewolucja niż rewolucja. Z przodu nowy Golf nawiązuje nieco do przedstawionego parę miesięcy temu modelu Scirocco. Z boku, zarówno w wersji 3- jak i 5-drzwiowej, prezentuje się bardzo podobnie do poprzednika. Z tyłu uwagę na chwilę przykuwają duże lampy. Oprócz tego nic bardziej interesującego tam nie znajdziemy.
Wnętrze przypomina to z nowszych modeli marki z Wolfsburga - Scirocco i Passata CC.
Pod maską najnowszego Golfa znajdziemy między innymi takie jednostki benzynowe jak: 1.4 TSI/122 KM czy 2.0 TFSI/200 KM. Oprócz tego w ofercie znajdą się turbodiesle TDI. Pod maską Golfa VI GTI pracować będzie dwulitrowy silnik TFSI o mocy 240 koni mechanicznych (czyli taki sam jak w Seacie Leonie Cupra). Za to w najmocniejszej wersji - R32 - pod maską tego kompakta z koncernu VW zagości silnik znany z Audi S3 - 2.0 TFSI o mocy 280 koni mechanicznych.
Więcej informacji o samochodzie w późniejszych dniach. Auto zadebiutuje na Starym Kontynencie w listopadzie bieżącego roku.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) carscoop
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albee




Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 7:42, 04 Sie 2008    Temat postu:

Z przodu zdecydowanie brzydszy od poprzednika. I czyżby w wersji R32 rezygnowali z sześciu graów? Nieładnie. Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pon 8:46, 04 Sie 2008    Temat postu:

Co tu dużo pisać - z przodu to minimalnie zmienione Sicrocco, z boku ten samochód ma tyle samo polotu co komoda, a z tyłu jakoś niezbyt pasują mi te światła. Wg mnie są za dużo i powodują, że tył wygląda bardzo ociężale.

Albee napisał:
(...) I czyżby w wersji R32 rezygnowali z sześciu graów? (...)


Na to wygląda...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan1906




Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 9:17, 04 Sie 2008    Temat postu:

Bardzo mi sie podoba. Bardziej się przyłożyli niż do golfa V Wink Ale z tyłu troche jak renault vel satis...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gucio




Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Pon 10:02, 04 Sie 2008    Temat postu:

Niby może być , ale jak dla mnie najlepszy Golf to jednak MK1 Wink i MK5 R32
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
stan1906




Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 696
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 23:32, 04 Sie 2008    Temat postu:

Poorwich z tym brakiem V6 to chyba jednak nie do konca prawda.R32-sama nazwa wskazuje że ma 3,2 V6.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dżony
VIP



Dołączył: 08 Sie 2007
Posty: 466
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zawichost/Kraków
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:51, 05 Sie 2008    Temat postu:

Samochód pewnie okaże się dobry ale jego wygląd nie zachęca do tego żeby się o tym przekonać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Veyron




Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto piernika i Kopernika - Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 14:07, 05 Sie 2008    Temat postu:

Przód do bani, a tył bardzo mi się podoba Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Śro 6:52, 06 Sie 2008    Temat postu:

No i pojawiły się dokładniejsze informacje o jednostkach napędowych, które będą pod machą nowego Golfa. No to zaczynamy:
a) benzynowe:
- 1.4 TSI/122 KM - 6,2 litra na 100 km;
- 1.4 TSI/160 KM - 6,3 litra/100 km;

b) diesle:
2.0 TDI/110 KM - 4,5 litra na setkę;
2.0 TDI/140 KM - 4,9 L/100 km.

Oprócz w/w silników dostępne będą też inne, znane już silniki np. benzynowe o mocy 80 KM i 102 KM (ten drugi to 1.6) czy wysokoprężne TDI o mocy 90 KM i 170 KM (ten drugi to rzecz jasna 2.0 TDI).

A przy okazji tapetki:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) netcarshow.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gucio




Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 524
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemianowice Śląskie

PostWysłany: Śro 9:23, 06 Sie 2008    Temat postu:

hmm przy takiej mocy tyle palić? nieźle Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Przemek
Administrator



Dołączył: 15 Kwi 2006
Posty: 1556
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Perła

PostWysłany: Śro 9:28, 06 Sie 2008    Temat postu:

Gucio napisał:
hmm przy takiej mocy tyle palić? nieźle Wink

Przecież to głupoty są....
110 konna wersja będzie paliła około 5l a 140 około 6
To są realne dane do każdego typu samochodu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Śro 11:48, 06 Sie 2008    Temat postu:

Przemek, jak nie więcej. Auto zupełnie mi się nie podoba. Nie lubię jak zlepia się auto z kilku modeli, tu niestety tak jest. Przód - Scirocco, tył - Touareg. Całość wygląda dość.. grubo, taki mały spaślak. W odróżnienia od innych właśnie jego pyszczek najbardziej mi się podoba. No cóż, może, gdy zobaczę go na ulicy zmienię zdanie na jego temat. Aha, co do wersji R32 to ma jej podobno nie być.

Gucio napisał:
Niby może być , ale jak dla mnie najlepszy Golf to jednak MK1


Zgadzam się w 100%.


Ostatnio zmieniony przez Szymon dnia Śro 11:50, 06 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Śro 18:07, 06 Sie 2008    Temat postu:

Przemek napisał:
(...)
110 konna wersja będzie paliła około 5l a 140 około 6
To są realne dane do każdego typu samochodu.


Racja Przemek. Ale zauważ, że producenci obliczają zużycie paliwa w warunkach laboratoryjnych, gdzie auto "jedzie" w wyimaginowaną trasę, a tak na prawdę to jest na rolkach.
A to co Ty piszesz to będzie raczej prawdą przy codziennej eksploatacji Wink

EDIT

Info o silnikach:

[link widoczny dla zalogowanych]

I kolejne zdjęcia:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) autobild.de
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Albee




Dołączył: 14 Sie 2007
Posty: 788
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:15, 06 Sie 2008    Temat postu:

To spalanie to jakiś żart.
Deska rozdzielcza designem nie zachęca. Jak to w VW, wszędzie wieje nudą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
X2400




Dołączył: 07 Cze 2006
Posty: 1349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew koło Warszawy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:29, 06 Sie 2008    Temat postu:

Tradycyjnie, wiejąca nudnym designem deska rozdzielcza i głupi żart ze spalaniem...
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Nowości Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin