Forum AutoPlus Strona Główna AutoPlus
Forum motoryzacyjne
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

[Kleemann] ML63K Bi-turbo

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
poorwich
Administrator



Dołączył: 06 Cze 2006
Posty: 4062
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pniewy koło Poznania

PostWysłany: Pon 21:10, 17 Gru 2007    Temat postu: [Kleemann] ML63K Bi-turbo

Firma tuningowa Kleemann pod kryptonimem ML63K Bi-turbo kryje zmodyfikowanego Mercedesa ML 63 AMG. Co w nim zmieniono? Zaraz o tym przeczytacie.
Z zewnątrz na pierwszy rzut oka auto wygląda jak normalny ML. Jednak gdy chwilę mu się przyjrzymy zauważymy nowe zderzaki, obniżone zawieszenie firmy EBL oraz wypełniające nadkola dwudziestocalowe obręcze TS-7, na które założono opony Pirelli P-Zero Rosso w rozmiarze 315/35 R20.
We wnętrzu ujrzymy deskę rozdzielczą oraz fotele wykończone beżową alcantarą nazwaną Rub'al-Khali. Dodatkowo przed sowimi oczyma kierowca odnajdzie nowy prędkościomierz wyskalowany do 400 km/h...
A teraz czas na zmiany w silniku. Już seryjnie ML 63AMG jest bardzo mocnym samochodem (moc: 510 KM, moment obrotowy: 630 Nm) o bardzo dobrych, jak na SUV-a, osiągach (0-100 km/h: 5 s, V-max: 250 km/h - blokada elektroniczna). Ale dla panów z Kleemanna było to za mało. Dlatego do ośmiocylindrowego silnika dołożyli jeszcze jedną turbosprężarkę. Osiągnęli w ten sposób moc równą 800 koniom mechanicznym oraz olbrzymi, ograniczony elektronicznie, moment obrotowy równy 1000 Nm. Pewnie gdyby moment obrotowy byłby większy, skrzynia biegów czy inne podzespoły długo by nie wytrzymały, więc może i lepiej, że został on ograniczony. Poprawiły się rzecz jasna osiągi. Sprint od zera do setki trwa tylko cztery sekundy, a prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 300 km/h. Nieźle prawda? I to wszystko w aucie, które waży 2,5 tony.
Tuner zadbał też o bezpieczeństwo - zamontował nowy układ hamulcowy, w końcu przy osiągach jakie oferuje zmodyfikowane auto trzeba mieć skuteczniejsze hamulce niż w serii. Z przodu znajdziemy 8-tłoczkowe tarcze o średnicy 345 mm, a z tyłu 4-tłoczkowe o tej samej średnicy.

FOTO:

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]

(C) tuningnews.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymon
Mistrz wiedzy o motoryzacji



Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 2037
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włocławek

PostWysłany: Pon 21:16, 17 Gru 2007    Temat postu:

Noo, trzeba przyznać, że panowie z Kleemann'a odwalili kawał dobrej roboty ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Veyron




Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 2070
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miasto piernika i Kopernika - Toruń
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 21:54, 17 Gru 2007    Temat postu:

Wygląda super ! Świetnie mu w białym Very Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Michaelw




Dołączył: 09 Sty 2007
Posty: 1540
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 22:01, 17 Gru 2007    Temat postu:

może i jest ładny i szybki, ale po co ? to SUV i jego głównym zadaniem jest zatruwania środowiska czy bycie modnym. Silnik to mógłby być jakiś 2 litrowy diesel. Sport + auto wysoko zawieszone= wywrotka. a to jedzie 300 km/h i śmiem wątpić że ktoś przejedzie w nim kazdy zakręt w całości.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kurczak




Dołączył: 13 Cze 2006
Posty: 2336
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Wto 18:21, 18 Gru 2007    Temat postu:

Oj przejedzie przejedzie ;P Chyba że ktoś ma zamiar brać ostre zakręty przy 200 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum AutoPlus Strona Główna -> Tuning Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin